Gå til innhold

Gummistrikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tar et gummistrikk rundt penisroten for at den skal bli tykkere ved samleie. Andre som vet om noen slike? 

Anonymkode: 1177a...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om strikk, men penisring derimot 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Pillow of Dragon skrev:

Aldri hørt om strikk, men penisring derimot 

Penisring er ubehagelige, sier han. 

Skrevet

Jeg bruker penisring fordi det er deiligere å ha sex med den på enn uten. Bruker det nesten under hvert samleie. Den har også en bra funksjon ved at penis ikke kommer helt inni henne hvis man kjøper en penisring som bygger litt ut.

Anonymkode: 0fe09...4f2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Penisring er ubehagelige, sier han. 

Finnes i ulike størrelser. One size dont fit all. 

Anonymkode: 381ac...a65

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker penisring fordi det er deiligere å ha sex med den på enn uten. Bruker det nesten under hvert samleie. Den har også en bra funksjon ved at penis ikke kommer helt inni henne hvis man kjøper en penisring som bygger litt ut.

Anonymkode: 0fe09...4f2

Samme her. En ulempe, eller fordel med hyppig bruk av penisring er at blodårer utvikler seg slik at penis ser grovere ut. I en periode av livet med hyppig sex med samme dame ble blodårene helt syke. Hun digget å se den stor og grov, med tydelige blodårer og en stort hode. Penis utviklet seg slik mine muskler er etter en heftig økt med vekter. Hvis du liker det råe utseende så kan penisring anbefales. Sexen blir ikke dårligere av å bruke ringen. Heller betydelig bedre, for begge.

Skrevet

Men gutta, - er det slik at kuken blir mer eller mindre følsom med penisring? Holder dere kortere eller lengre? Er det noen forskjell på orgasmen med eller uten? Og tar dere den på mens kuken er slapp eller stiv( noen ringer er jo elastiske)?

Anonymkode: b2060...786

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men gutta, - er det slik at kuken blir mer eller mindre følsom med penisring? Holder dere kortere eller lengre? Er det noen forskjell på orgasmen med eller uten? Og tar dere den på mens kuken er slapp eller stiv( noen ringer er jo elastiske)?

Anonymkode: b2060...786

Mer følsom, større og hardere. For min del er utholdenheten så lenge jeg vil, mens hun kommer raskere og mer når ringen er på. Hun tenner på pakken, den er grovere og større, og at penishodet napper i henne. En statisk ring anbefales å tas på slapp. En elastisk kan tas på når dere vil. Om dere vil ha en som og går rundt ballene så husk at den bør være større. Prøv med de variantene som har flere ringer i ulike størrelser. Lurt å prøve seg fram. For stram er ikke ok. Max bruk er 20 minutt. Ta den av ved misfarge. Som med trening, restitusjon er bra. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer følsom, større og hardere. For min del er utholdenheten så lenge jeg vil, mens hun kommer raskere og mer når ringen er på. Hun tenner på pakken, den er grovere og større, og at penishodet napper i henne. En statisk ring anbefales å tas på slapp. En elastisk kan tas på når dere vil. Om dere vil ha en som og går rundt ballene så husk at den bør være større. Prøv med de variantene som har flere ringer i ulike størrelser. Lurt å prøve seg fram. For stram er ikke ok. Max bruk er 20 minutt. Ta den av ved misfarge. Som med trening, restitusjon er bra. 

Virker nesten enklere, for ikke snakke om billigere med en passelig, gammeldags strikk.  😡

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Fordelen m/ penisring er m.a. at den holder lenger på ereksjonen, og  den øker  størrelsen på penis både i omkrets og lengde m/ omlag 10%.  

Penisringen bør imidlertid  ikkje vera for stramsittende og kan med fordel nyttes saman med penispumpe , men bør helst ikkje ha den på forlenge av gangen.      

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
48 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Fordelen m/ penisring er m.a. at den holder lenger på ereksjonen, og  den øker  størrelsen på penis både i omkrets og lengde m/ omlag 10%.  

Penisringen bør imidlertid  ikkje vera for stramsittende og kan med fordel nyttes saman med penispumpe , men bør helst ikkje ha den på forlenge av gangen.      

Huff, dette blir veldig teknisk. 10 prosent  tykkere penis betyr vel ingenting! Om den er 11 i omkrets eller 11,1 er jo det samme. Likeså lengden, hvilken kvinne merker forskjell på 13 cm. og14, 3 cm? Kvinner vær så snill å fortelle. 😄

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, dette blir veldig teknisk. 10 prosent  tykkere penis betyr vel ingenting! Om den er 11 i omkrets eller 11,1 er jo det samme. Likeså lengden, hvilken kvinne merker forskjell på 13 cm. og14, 3 cm? Kvinner vær så snill å fortelle. 😄

Matte er ikke din sterkeste side. Prøv igjen. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker nesten enklere, for ikke snakke om billigere med en passelig, gammeldags strikk.  😡

En O-Ring fungerer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...