Gå til innhold

Våkner av at hun suger meg - overgrep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnet sier så våkner jeg stadig av at hun suger kuken min. Og da ender det alltid i sex fordi hun har fått meg kåt når jeg sov og ikke var i stand til å bestemme selv.

Synes det er creepy at hun tar seg til rette på denne måten, og har sagt flere ganger at hun må slutte med dette men hun bare ler og sier at her i huset er det hun som bestemmer og jeg er sexslaven hennes. Dette er selvsagt tøys, men hun forstår ikke alvoret.  Er dette et overgrep?

Anonymkode: 1e5df...0d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha virkelig et problem. Men slapp av, hold ut litt til, så  er hun snart lei av både deg og kuken din.

Slik er kvinnfolk. En dag vil du savne dette..

Anonymkode: ad080...912

• Liker 9
Skrevet

Anmeld henne! Vil du virkelig være samboer med en overgriper?

Anonymkode: 1a52f...740

• Liker 10
Skrevet

Du MÅ ikke ha sex med henne bare fordi hun har vekket deg ved å suge deg. Da belønner du henne jo hver eneste gang.

Vis litt viljestyrke, motstå det, og ta deg litt sammen og gi faen i å ha sex med kjerringa, og bare reis deg og gå derifra. Ta deg en runk på badet om du må, men ikke ha sex med henne om det er så at du ikke egentlig vil.

Anonymkode: 77097...887

• Liker 31
Skrevet

Du får heller våkne opp å si «hva faen er det du tror du driver med??!!» fremfor å bare ha sex med henne.... for det er så klart overgrep når du har bedt henne om å gi seg. 

Anonymkode: c37c3...584

• Liker 38
Skrevet

Ja, det høres ut som overgrep! Ville tatt en alvorssamtale og evnt anmelde henne.

Anonymkode: 8537c...4e9

• Liker 13
Skrevet

Ja! Dette er overgrep. Hun forgriper seg på deg mens du ikke har mulighet til å samtykke eller si nei. 

• Liker 14
Skrevet

Ja, dette er overgrep. Helt klart.

• Liker 11
Skrevet

Levde med ei i 3 år som gjorde dette hver morgen. Null problem at hun gjorde det, pluss hennes ville, korte, men effektive ritt når jeg ble stor og hard på grunn av hennes aktivitet. Fikk aldri et nei når jeg utover dagen fikk lyst på litt nærhet, sex. Lær dere HOOP teori, særlig menn. Da blir det balanse i forholdet. Et overgrep er eksplisitt uttrykk for opplevd ubalanse. I et forhold der dere akseptrer ulike behov, og gir den andre rom i gjensidighet, så vil ikke hennes morgen aktivitet være et problem. Det gir deg heller mulighet til å få noe tilbake. For eksempel sex når du vil. Det er lov å glede seg over at den andre har lyst og nytter sex med akkurat deg. Er dette gjensidig så er dette en form for seksuell balanse. Det er jo bra for begge. 

Anonymkode: ec977...f76

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som emnet sier så våkner jeg stadig av at hun suger kuken min. Og da ender det alltid i sex fordi hun har fått meg kåt når jeg sov og ikke var i stand til å bestemme selv.

Synes det er creepy at hun tar seg til rette på denne måten, og har sagt flere ganger at hun må slutte med dette men hun bare ler og sier at her i huset er det hun som bestemmer og jeg er sexslaven hennes. Dette er selvsagt tøys, men hun forstår ikke alvoret.  Er dette et overgrep?

Høres ut som et luksusproblem😁

• Liker 3
Skrevet

Dump henne!

Anonymkode: a65c1...79f

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er det et overgrep selv om det er en kvinne som utfører det.

Hvis en dame skriver at hun våkner av at mannen fingrer henne  ,da hyler kvinnkoret her voldtekt han må anmeldes 

Anonymkode: ad052...76b

• Liker 8
Skrevet

Du får ta et undergrep på henne,da. Så er dere skuls. 

Anonymkode: ef601...00d

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har lest på lenge.

Har selv opplevd at samboer har vekket meg slik noen ganger, har intet med overgrep å gjøre og er absolutt ikke creepy, du har tydeligvis et sart sinn og en forstokket tankegang. De fleste hannkjønn ville tatt slik som en herlig overraskelse og en fin start på dagen.

Skrevet

Dette er per definisjon et overgrep, ettersom du ikke har samtykket. 

Anonymkode: 43169...d2b

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Made4u skrev:

De fleste hannkjønn ville tatt slik som en herlig overraskelse og en fin start på dagen.

De fleste hunkjønn også? 

Anonymkode: 23d65...598

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Levde med ei i 3 år som gjorde dette hver morgen. Null problem at hun gjorde det, pluss hennes ville, korte, men effektive ritt når jeg ble stor og hard på grunn av hennes aktivitet. Fikk aldri et nei når jeg utover dagen fikk lyst på litt nærhet, sex. Lær dere HOOP teori, særlig menn. Da blir det balanse i forholdet. Et overgrep er eksplisitt uttrykk for opplevd ubalanse. I et forhold der dere akseptrer ulike behov, og gir den andre rom i gjensidighet, så vil ikke hennes morgen aktivitet være et problem. Det gir deg heller mulighet til å få noe tilbake. For eksempel sex når du vil. Det er lov å glede seg over at den andre har lyst og nytter sex med akkurat deg. Er dette gjensidig så er dette en form for seksuell balanse. Det er jo bra for begge. 

Anonymkode: ec977...f76

Fra Pualingo;

"Hoop theory is the basic idea behind a compliance test. Often, when a girl asks a man to do something for her, she is trying to see if she can get him to comply by jumping through the hoop. AFCs will usually jump straight through without hesitation, in a show of supplication, compliance, and beta-male behavior. Such approval seeking behavior is a DLV and is very unattractive.

A PUA will only do a favor for an HB after she has done something for him (i.e. buying her breakfast after sex). PUAscan also throw hoops or reverse frame a hoop the girl has thrown by throwing it right back at her. For example, if an HBasks, “can you buy me a drink?” the PUA could say, “I am more than willing to buy my friends drinks; however I don’t know you well enough yet. Why don’t you get this round, and once I get to know you better I can buy the next two rounds for the night?”

17 linker på åtte setninger, jeez.. Håper virkelig jeg aldri møter på noen som driver med disse greiene her.

Endret av applestories
  • Liker 1
Skrevet

Lovgiver har bestemt at denne handlingen isolert sett er voldtekt. Med mange års strafferamme. Det er mange som per idag sitter i fengsel for å ha gjort tilsvarende handling...nesten bare menn.

Dette kan imidlertid være lovlig hvis man gir et generelt samtykke til sin partner om bare å forsyne seg når det måtte passe. Men dette er ingen garanti da man aldri vet når den andre våkner og føler seg krenket. I tillegg...jeg tror loven er formulert slik at man må være i stand til å samtykke eller ikke hvis det ikke skal være voldtekt. Den som sover har ikke samtykkekompetanse og da kan det vel tenkes at det uansett er voldtekt, selv om man på forhånd har gitt et generelt samtykke. Derfor...unngå dette.

• Liker 7
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de tilfellene der dette faktisk skjer?

Anonymkode: 9f668...223

Da vil mannen glise bredt og kose seg verre.

At det skjer er det ingen tvil om, men at en mann vil reagere negativt på at hans egen kjæreste vekker ham med en blowjob er helt utenkelig.

Endret av jabx
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...