Gå til innhold

Hvilken norsk langrennsløper synes du er den peneste av kvinnene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kristine Skistad er pen, men hun er kjempediger....samme kroppen som dieseldoris (kowalzyc) men et pent ansikt har hun..... Ingvild er også litt søt, på en sånn «tjukkebolleberta» måte, selv om hun egentlig er tynn som ei flis. Therese er pen under forutsetning av at hun er stylet/sminket

Det er i skiskyting de pene damene finnes....der er det også en kultur for å pynte seg litt, sminke seg og se bra ut....(og da tenker jeg ikke spes på de norske)

Anonymkode: ca520...e9e

På 23.2.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Kristine Skistad er pen, men hun er kjempediger....samme kroppen som dieseldoris (kowalzyc) men et pent ansikt har hun..... Ingvild er også litt søt, på en sånn «tjukkebolleberta» måte, selv om hun egentlig er tynn som ei flis. Therese er pen under forutsetning av at hun er stylet/sminket

Det er i skiskyting de pene damene finnes....der er det også en kultur for å pynte seg litt, sminke seg og se bra ut....(og da tenker jeg ikke spes på de norske)

For en nedlatende måte å snakke om andre på. La meg gjette: Du er en sånn som stort sett alltid har noe dritt å si om andre damer og som egentlig har dårlig selvtillit og/eller oppblåst ego?

Anonymkode: 5c3e1...34c

• Liker 10

Annonse

På 23.2.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Og du har det greit med deg selv?

- - - 

Synes flere av de Norske langrennsjentene er attraktive, på hver sin måte i og med at de er ganske forskjellige utseendemessig., Østberg er nok den jeg synes utstråler mest, og som slik sett mest er min type. Men en sminket Johaug er nok vakrere enn Østberg, men Østberg er likevel den jeg liker best av dem.

On 2/23/2019 at 9:22 AM, AnonymBruker said:

Kristine Skistad er pen, men hun er kjempediger....samme kroppen som dieseldoris (kowalzyc) men et pent ansikt har hun.....

Kjempediger? Jeg synes ikke hun så veldig svær ut akkurat... Heller det motsatte.

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker

Av de norske er det helt klat Østberg. Ingen er engang i nærheten.

Av de utenlandske er det Stina Nilsson og Jessica Diggins. Skulle gjerne vært flue på veggen når jentene dusjer sammen etter et sprintløp ja.

Anonymkode: 5f6f7...4cf

• Liker 2
AnonymBruker

Tråden handler hverken om kosthold, trening eller sport, men om hvorvidt den eller den dama er pen, noe som her blir off topic. Hvorfor plasserer du ikke denne tråden på seksualitetsforumet,TS?

Anonymkode: 944d5...378

Annonse
AnonymBruker

Så på forsiden av se og hør at Therese Johaug er kåret til Norges mest sexy. Det står jo veldig i kontrast til at veldig mange menn sier de liker litt former, at damer med former er mest sexy. Therese er jo ansiktspen det ser jeg også men er hun det menn definerer som sexy? Jeg er dame og klarer ikke se hvordan menn vurdere pen/sexy/søt så litt nysgjerrig på det der. 

Anonymkode: c627f...fbb

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så på forsiden av se og hør at Therese Johaug er kåret til Norges mest sexy.

Du må slutte å bry deg om hva idiotblad nr. 1 skriver.

Anonymkode: 4afd6...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...