AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Orker ikke mer mas om hvor jeg har vært når jeg ikke reiser. Tenkte å bare si et sted. Et sted som de ikke kan finne ut at jeg ikke var. Altså ikke kreve for mange detaljer. Så hvor kan jeg ha vært og hvor kan jeg ha sovet?😊 Anonymkode: fab2e...5da
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Hvorfor ikke bare si «jeg har ikke reist», de rundt deg må være bra sosialt tilbakestående om de ikke godtar det svaret. Anonymkode: 3582a...515 19
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 "Har vært på hytta" "Åååh, så deilig, hvor ligger den?" "Evje. Det er onkel sin hytte". Anonymkode: 2a23b...a17 2
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Orker ikke mer mas om hvor jeg har vært når jeg ikke reiser. Tenkte å bare si et sted. Et sted som de ikke kan finne ut at jeg ikke var. Altså ikke kreve for mange detaljer. Så hvor kan jeg ha vært og hvor kan jeg ha sovet?😊 Anonymkode: fab2e...5da Stjørdal, kjedeligste byen i Norge iflg Dagbladet: https://www.dagbladet.no/nyheter/stjordal-kjedeligst-i-norge/65738190 ? Garantert ingen som spør deg nærgående spørsmål, da.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 18 minutter siden, OhGawdNo skrev: Stjørdal, kjedeligste byen i Norge iflg Dagbladet: https://www.dagbladet.no/nyheter/stjordal-kjedeligst-i-norge/65738190 ? Garantert ingen som spør deg nærgående spørsmål, da. Da blir det sikkert masse spørsmål 8m hvorfor jeg har vært der og hva jeg har gjort😂 Anonymkode: fab2e...5da 1
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Da blir det sikkert masse spørsmål 8m hvorfor jeg har vært der og hva jeg har gjort😂 Anonymkode: fab2e...5da Du får si at du har vært på omreisende eskorte-tur da. Så holder de nok kjeften sin, skal du se. I lengre tid, også. 1
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: "Har vært på hytta" "Åååh, så deilig, hvor ligger den?" "Evje. Det er onkel sin hytte". Anonymkode: 2a23b...a17 'Hva gjorde du og onkel på hytta, da...?'
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, OhGawdNo skrev: 'Hva gjorde du og onkel på hytta, da...?' "Plukket kongler og lagde kongledyr av dem med fyrstikker. Veldig moro." Anonymkode: e7c67...b53 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir det sikkert masse spørsmål 8m hvorfor jeg har vært der og hva jeg har gjort😂 Anonymkode: fab2e...5da Derfor mye enklere å bare si at «jeg har ikke reist». Hva er så vanskelig med det? Anonymkode: 3582a...515 11
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: "Plukket kongler og lagde kongledyr av dem med fyrstikker. Veldig moro." Anonymkode: e7c67...b53 'Kan du vise meg på kongledyret HVOR morro du og onkel hadde det?' '...og HVOR fyrstikken ble plassert... ?' Endret 23. februar 2019 av OhGawdNo 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 Selv er jeg veldig glad i å reise og benytter enhver anledning til å komme meg på tur, men jeg synes da ikke det er noe rart at andre velger annerledes! Søsteren min og hennes mann drar nesten aldri på ferie (tror de har reist bort 3 ganger på 8 år), de trives best i lokalmiljøet sitt og bruker ellers ferien til oppussing eller andre prosjekter på gården, og til å ta i mot besøk fra reiselystne slektninger og venner Jeg skjønner ikke hvorfor du føler at du må late som om du har reist bort, det er da fullt lovlig å være hjemme 😄 Anonymkode: b8b0a...8eb 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 12 minutter siden, OhGawdNo skrev: 'Kan du vise meg på kongledyret HVOR morro du og onkel hadde det?' '...og HVOR fyrstikken ble plassert... ?' "Når har jeg sagt at onkel var med på hytta? Det er onkels hytte, men han var ikke med, jeg lånte den. Konglene har jeg kastet. Vil du vite hvor fyrstikkene ble plassert, gå ut og samle kongler og gå i butikken og kjøp fyrstikker, så skal jeg vise deg". Anonymkode: e7c67...b53 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 Hvor komplisert dette blir er kommer delvis an på lengden av ferien (som du ikke har vært på). En uke på hytta kan du fint komme unna med. Sørg for at du kan litt om stedet hytta ligger hvis du plutselig skulle møte noen som er kjent i området. Du kan bruke google maps for å få et innblikk, og du kan lese deg litt opp i lokalavisa osv. Da blir du mer kjent med stedet du liksom skal ha vært på hyttetur. Av aktiviteter tror jeg ikke folk forventer så mye hvis du har dratt på hyttetur alene. Du kan si du dro for å slappe av, og bare har gått noen skiturer (hvis det er føre til det), lest bok og kost deg, og laget kongledyr (lol!). Anonymkode: ba5de...074
Million Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 Bruk google maps og se deg omkring i gatene i en by du liker. "Gå på sightseeing" ved hjelp av google maps og les deg opp om byen. Google alt du kan om stedet, blant annet om severdighetene, men og så det litt utenfor allfarvei. Spør de om noe du ikke kan svare på, er det vel bare å si at "Nei, det la jeg ikke merke til" eller "Nei, det så jeg ikke". 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv er jeg veldig glad i å reise og benytter enhver anledning til å komme meg på tur, men jeg synes da ikke det er noe rart at andre velger annerledes! Søsteren min og hennes mann drar nesten aldri på ferie (tror de har reist bort 3 ganger på 8 år), de trives best i lokalmiljøet sitt og bruker ellers ferien til oppussing eller andre prosjekter på gården, og til å ta i mot besøk fra reiselystne slektninger og venner Jeg skjønner ikke hvorfor du føler at du må late som om du har reist bort, det er da fullt lovlig å være hjemme 😄 Anonymkode: b8b0a...8eb Sikkert fordi noen maser så mye om det. De fleste reiser en del, og da blir det spørsmål om hvorfor har ikke du vært på ferie, liker du ikke å reise, har du ingen å reise med, du bør reise mer, savner du det ikke osv. Kjenner til disse spørsmålene, og ikke alltid man har lyst til å forklare så mye om det. Litt det samme om man ikke drikker, får en haug med spørsmål og må ha en god grunn 😑 For min del er det fordi jeg ikke har noen å reise med, og ikke ønsker å reise alene. Og det at jeg ikke har noen å reise med er litt vondt, og da ønsker jeg ikke å snakke om det. Lurer nesten på om jeg skal lage min egen fantasi hytte jeg 😂 Anonymkode: ba5de...074 2
Ariana807 Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 Hvorfor ikke bare være ærlig? Jeg får ofte høre «ja men du er ung, du må ut og reise». Mitt svar er: «hvor i all verden skal jeg reise, og hvorfor er det en absolutt nødvendighet å reise!? Ferie vil jeg si kan godt dekkes av ord som «slappe av», «ha de gøy». Jeg gjør dette med ferie hjemme på sofaen. Så hvorfor i allverden skal jeg absolutt ut å reise, stresse med å finne penger til det, planlegge, ikke minst finne noen å reise med (som er vanskelig da alle rundt med begynner å bli småbarnsfamilier og jeg er singel), og finne kattepass...» Ja dette er mitt lange svar på hvorfor jeg MÅ ut å reise. Får som regel tilbake «ja nei altså... du må jo ikke», ser de krymper litt sammen 😁 goal achieved! For man må faktisk ikke ut å reise når man har ferie. Jeg reiste ikke sommeren som var og har ingen planer denne sommeren heller 👍🏻👍🏻. Sitte hjemme, varmepumpa på ful kjøling, og slappe av!!! Det er ferie det! 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 Kan jeg kanskje si London? Hvilket hotell kan jeg ha sovet på? Anonymkode: fab2e...5da
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg kanskje si London? Hvilket hotell kan jeg ha sovet på? Anonymkode: fab2e...5da Et som tar i mot gjester. Bare velg. Og ja, du kan seff lyve. Men utenlandstur er ofte noe som folk kan be om å få se bilder fra, eller vanskeligere å komme unna med enn en hyttetur eller jentehelg med noen venner de som maser ikke kjenner. Anonymkode: bd523...8b9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke mer mas om hvor jeg har vært når jeg ikke reiser. Tenkte å bare si et sted. Et sted som de ikke kan finne ut at jeg ikke var. Altså ikke kreve for mange detaljer. Så hvor kan jeg ha vært og hvor kan jeg ha sovet?😊 Anonymkode: fab2e...5da Hvor gammel er du? Hvorfor skal du lyve? Uff, fasadelivet. Prøv å vær et ekte menneske, da blir livet bedre. Anonymkode: f7ef2...8db 10
Ella Ellefantella Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 "Jeg gjorde det eneste jeg hadde lyst til, var hjemme og koste meg! Fantastisk ferie!" 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå