AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Vanskelig å finne ut hvordan jeg skulle formulere tittelen uten at den misforstås. Sjelden vi bruker ordet "sex", vi kaller det som oftest "å kose". Usikker på hvorfor den har blitt hengende, men har vært sammen i 15+ år og det er det vi alltid har kalt det. Regner med de fleste vil svare at de bruker ordet "sex" om dette, men lurte på hva andre gjør. "Vil du kose?", "Det er lenge siden vi har kost" Vi har generelt et ganske "mildt" språk rundt hele greiene, noe annet ville føles unaturlig for oss, null dirtytalk, (Sier feks. ikke pikk/mus/fitte osv. det ville være helt turnoff for oss, men bruker uttrykk som "du er våt" (ikke "f... din er så våt!") , "der nede", "inni meg", "du er hard" osv.). Jeg ser jo når jeg leser det jeg skriver at noen sikkert kommer til å riste på hodet, men litt derfor jeg lurer på hvilket språk folk har seg i mellom på dette. Anonymkode: 9976a...781
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Har lyst på deg. Kom! (Så stikker vi for å ha sex). Anonymkode: efdcf...32e 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Huff...her har vi havna på en eneste stakkarslig setning, «skal vi gå opp?» (senga r oppe, nemlig). Snakker ikke så mye under akta, ingen av oss tenner på skittenprat, månen vi kan begge være direkte mtp å si hva vi ønsker osv Anonymkode: f2c31...20c
Scoops Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 Sier som oftest ikke noe visst vi har lyst på sex,bruker heller blikk og kroppsspråk,eller så kan jeg for eksempel si at nå er jeg kåt .. Føler ikke vi har så mye dirtytalk heller(litt er det nok) ,men bruker ord som fitte og pikk og lignende.. 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å finne ut hvordan jeg skulle formulere tittelen uten at den misforstås. Sjelden vi bruker ordet "sex", vi kaller det som oftest "å kose". Usikker på hvorfor den har blitt hengende, men har vært sammen i 15+ år og det er det vi alltid har kalt det. Regner med de fleste vil svare at de bruker ordet "sex" om dette, men lurte på hva andre gjør. "Vil du kose?", "Det er lenge siden vi har kost" Vi har generelt et ganske "mildt" språk rundt hele greiene, noe annet ville føles unaturlig for oss, null dirtytalk, (Sier feks. ikke pikk/mus/fitte osv. det ville være helt turnoff for oss, men bruker uttrykk som "du er våt" (ikke "f... din er så våt!") , "der nede", "inni meg", "du er hard" osv.). Jeg ser jo når jeg leser det jeg skriver at noen sikkert kommer til å riste på hodet, men litt derfor jeg lurer på hvilket språk folk har seg i mellom på dette. Anonymkode: 9976a...781 Som hos oss. Ikke noen slike ord...og vi sier "skal vi kose?" 👍 Anonymkode: ca6d6...e28 1
Pillow of Dragon Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 "kjenn kor våt æ e" er kodeordet for sex 1
s0la Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 Det bare skjer. Planlegger ikke noe, vi bare... kommer i stemning plutselig og da er vi i gang. 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 Er ganske fast at vi skal ha sex hver kveld, så hvis vi sier noe er det mer type "ikke i kveld, kjære", da utsetter vi til neste morgen. Eller hvis om det blir spontan sex utenom/ istedenfor, sier vi "du er så heit", "jeg har lyst på deg" og slikt. Eller vi bare ser på hverandre og begynner å kysse. Anonymkode: eb8aa...e17
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 Eksen min pleide å si "skal vi pule?" helt ut av det blå. Ofte mens han satt og så på tv eller mens jeg tok oppvasken. Totalt turn-off. Kunne i det minste ha gitt meg et kyss før han dro meg inn på soverommet. Anonymkode: 2f3c7...bea 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 Vi sier sex ellers begynner det med beføling. Anonymkode: 02927...d65
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 Har ikke tenkt så mye over det før nå😄 Det starter som regel med litt småtafsing så kommer resten av seg selv. Tror ikke vi sier noe spesielt, det holder med et blikk😆 Anonymkode: b27ae...c32 4
Trolltunge Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 Vi sier som regel ingenting verbalt. Han viser at han vil, eller jeg gjør det. Det er ikke noe vi avtaler. Vi bare tar for oss når vi har lyst. 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 Når hun vil ha; "Pølsebua har kveldsåpent" Når jeg vil ha: "Traileren vil inn i garasjen" Funker som krutt hver gang Anonymkode: 7a62a...bf7 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 Har aldri vært flink på dirty talk. Hadde en kjæreste som sa putt den skitne pikken din inn i den grådige fitta mi eller jeg vi ha den skitne pikken din i fitta mi. Jeg klarte ikke ta det alvorlig og endte alltid opp med å flire. Anonymkode: 3bc48...a1a 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eksen min pleide å si "skal vi pule?" helt ut av det blå. Ofte mens han satt og så på tv eller mens jeg tok oppvasken. Totalt turn-off. Kunne i det minste ha gitt meg et kyss før han dro meg inn på soverommet. Anonymkode: 2f3c7...bea Han var vel kåt. da? Der ser man hvor forskjellige man er, noe sånt kan jeg bli kåt av. Det kunne jeg også ha funnet på å si, men da er det underforstått at vi starter med kyss og berøring osv. Hadde det kommet flere ganger om dagen og hele tiden, da hadde jeg nok blitt lei. Anonymkode: 6ac9f...1ed
Jentadi Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 Ingen fast innledning her. Kan være et blikk, «skal vi knulle?», «jeg vil ha deg!», «jeg er våt», han drar meg med inn på soverommet... Noen ganger vet vi det bare, uten at noen sier noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 Ingenting, bare gjør det. 😇 Anonymkode: f0f69...147 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 «Skal vi pule?» eller «hvorfor ligger ikke vi og puler nå, egentlig?» Vet ikke hvorfor, har bare blitt sånn. Sammen i 15 år 💛 Anonymkode: d6130...dc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå