AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Noen som har hatt sex med en 70 +? Bare lurer om det er mulig .😊 Anonymkode: 70947...9cd
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har hatt sex med en 70 +? Bare lurer om det er mulig .😊 Anonymkode: 70947...9cd Selvfølgelig er det mulig. Selv kommer jeg aldri til  å oppleve det siden jeg foretrekker de som er yngre enn meg og lever neppe til jeg er gammel nok.😂 Anonymkode: d13ed...309
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det mulig. Selv kommer jeg aldri til  å oppleve det siden jeg foretrekker de som er yngre enn meg og lever neppe til jeg er gammel nok.😂 Anonymkode: d13ed...309 Pesimisme er ikke bra. Hvor gammel er du da? Anonymkode: 70947...9cd
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pesimisme er ikke bra. Hvor gammel er du da? Anonymkode: 70947...9cd Pessimisme? Jeg forventer da virkelig ikke å nærme meg 100 og ha stor sexlyst og evne fortsatt... Anonymkode: d13ed...309
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pessimisme? Jeg forventer da virkelig ikke å nærme meg 100 og ha stor sexlyst og evne fortsatt... Anonymkode: d13ed...309 Her var det snakk om 70. Anonymkode: 70947...9cd 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 Det er vel mulig. Mange i den alderen som ikke har så stor sexlyst lengre. Noen sliter med potensen og noen har kanskje andre helserelaterte problemer som gjør at sex blir vanskelig. Kommer nok helt ann på personen du møter. Anonymkode: f52f3...a01
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mulig. Mange i den alderen som ikke har så stor sexlyst lengre. Noen sliter med potensen og noen har kanskje andre helserelaterte problemer som gjør at sex blir vanskelig. Kommer nok helt ann på personen du møter. Anonymkode: f52f3...a01 Ja, akkurat som mange andre. 😄 Anonymkode: 70947...9cd
Gjest Alterego666 Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 Jeg har planer om Ã¥ ja et altivt sexliv nÃ¥r jeg bikker 70. Jeg har stor glede av sex, og forholdet mitt har godt av det. At sexlivet skal fungere for oss fordrer nok at vi generelt holder oss i form og ved god helse, noe som ogsÃ¥ er et mÃ¥l i seg selv. Â
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 32 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg har planer om å ja et altivt sexliv når jeg bikker 70. Jeg har stor glede av sex, og forholdet mitt har godt av det. At sexlivet skal fungere for oss fordrer nok at vi generelt holder oss i form og ved god helse, noe som også er et mål i seg selv.  Da har du den rette innstillingen! 😊 Anonymkode: 70947...9cd
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 35 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg har planer om å ja et altivt sexliv når jeg bikker 70. Jeg har stor glede av sex, og forholdet mitt har godt av det. At sexlivet skal fungere for oss fordrer nok at vi generelt holder oss i form og ved god helse, noe som også er et mål i seg selv.  Men det er jo ikke sikkert du KAN bruke "den" lenger da? Mange får potensproblemer og klarer ikke få den opp lenger når de blir eldre. Det er ikke gitt at man kan få ståpikk lenger etter at man er kommet i middelalderen og senere. Anonymkode: e8c09...105 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Her var det snakk om 70. Anonymkode: 70947...9cd Ja, men siden jeg foretrekker yngre vil jeg aldri oppleve å ha sex med noen 70+. Anonymkode: d13ed...309
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ikke sikkert du KAN bruke "den" lenger da? Mange får potensproblemer og klarer ikke få den opp lenger når de blir eldre. Det er ikke gitt at man kan få ståpikk lenger etter at man er kommet i middelalderen og senere. Anonymkode: e8c09...105 For noen, ja. Men du verden så mange unntak det fins! Anonymkode: 70947...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men siden jeg foretrekker yngre vil jeg aldri oppleve å ha sex med noen 70+. Anonymkode: d13ed...309 Da går du sannelig glipp av mye .😞 Anonymkode: 70947...9cd
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har hatt sex med en 70 +? Bare lurer om det er mulig .😊 Anonymkode: 70947...9cd Selvfølgelig er det mulig. Nå har jeg riktignok hatt sex bare med kvinner, men garantert JA.                                       Som det ble sagt i en annen tråd her, ang. menn og røffere sex : Noen har det i seg, og andre ikke. Og det kan jeg med sikkerhet si gjelder for damer også. Noen er bare feminine, kvinnelige og sensuelle til de havner på sykehjemmet. Og dessuten er ikke 70åringer hva de var bare for noen tiår siden. Stor forskjell, også blandt menn.                                             Jeg har selv havnet i seng med ei jeg trodde ikke var 60, men hadde passert 70, og en jeg vet om er 38 å har ei elskerinne på 72. Så det er så absolutt mulig, for de som har det i seg og som ikke er aldersfiksert. Når du møter en person ute, så står ikke alderen risset inn i panna. Enten tenner du på personen, eller så gjør du det ikke. Gjelder begge kjønn. Anonymkode: 29f87...57d 2
bullehurk Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det mulig. Nå har jeg riktignok hatt sex bare med kvinner, men garantert JA.                                       Som det ble sagt i en annen tråd her, ang. menn og røffere sex : Noen har det i seg, og andre ikke. Og det kan jeg med sikkerhet si gjelder for damer også. Noen er bare feminine, kvinnelige og sensuelle til de havner på sykehjemmet. Og dessuten er ikke 70åringer hva de var bare for noen tiår siden. Stor forskjell, også blandt menn.                                             Jeg har selv havnet i seng med ei jeg trodde ikke var 60, men hadde passert 70, og en jeg vet om er 38 å har ei elskerinne på 72. Så det er så absolutt mulig, for de som har det i seg og som ikke er aldersfiksert. Når du møter en person ute, så står ikke alderen risset inn i panna. Enten tenner du på personen, eller så gjør du det ikke. Gjelder begge kjønn. Anonymkode: 29f87...57d Jeg kan legge til at jeg har vært "observatør" på visse steder i syden, der kan jeg fortelle at det foregår. Så det er ikke bare sol og bad som gjelder når bestemor og tante skal på venninetur. Og så nå, med så mye spreke tidligpensjoniser..... Hå hå... det gjøkes over en lav sko kan jeg forsikre dere om. Dere skulle bare visst. Endret 23. februar 2019 av bullehurk 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det mulig. Nå har jeg riktignok hatt sex bare med kvinner, men garantert JA.                                       Som det ble sagt i en annen tråd her, ang. menn og røffere sex : Noen har det i seg, og andre ikke. Og det kan jeg med sikkerhet si gjelder for damer også. Noen er bare feminine, kvinnelige og sensuelle til de havner på sykehjemmet. Og dessuten er ikke 70åringer hva de var bare for noen tiår siden. Stor forskjell, også blandt menn.                                             Jeg har selv havnet i seng med ei jeg trodde ikke var 60, men hadde passert 70, og en jeg vet om er 38 å har ei elskerinne på 72. Så det er så absolutt mulig, for de som har det i seg og som ikke er aldersfiksert. Når du møter en person ute, så står ikke alderen risset inn i panna. Enten tenner du på personen, eller så gjør du det ikke. Gjelder begge kjønn. Anonymkode: 29f87...57d Eller som det ironisk heter : Alder er bare et tall. Snakker av egen erfaring. Anonymkode: 70947...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har hatt sex med en 70 +? Bare lurer om det er mulig .😊 Anonymkode: 70947...9cd  1 hour ago, AnonymBruker said: Da har du den rette innstillingen! 😊 Anonymkode: 70947...9cd  33 minutter siden, AnonymBruker said: For noen, ja. Men du verden så mange unntak det fins! Anonymkode: 70947...9cd  30 minutter siden, AnonymBruker said: Da går du sannelig glipp av mye .😞 Anonymkode: 70947...9cd  2 minutter siden, AnonymBruker said: Eller som det ironisk heter : Alder er bare et tall. Snakker av egen erfaring. Anonymkode: 70947...9cd Du vet vi kan se at du er samme bruker? Det du skriver/spør om i HI blir veldig merkelig når man ser på svarene dine her. Er du en mann på 70+?  Anonymkode: 396e6...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev:     Du vet vi kan se at du er samme bruker? Det du skriver/spør om i HI blir veldig merkelig når man ser på svarene dine her. Er du en mann på 70+?  Anonymkode: 396e6...eb1 Hvem jeg er? Ja, den som visste det! 😵 Anonymkode: 70947...9cd
bullehurk Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev:     Du vet vi kan se at du er samme bruker? Det du skriver/spør om i HI blir veldig merkelig når man ser på svarene dine her. Er du en mann på 70+?  Anonymkode: 396e6...eb1 Tror ikke det er alle som skjønner dette. Har lagt merke til det flere ganger. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ikke sikkert du KAN bruke "den" lenger da? Mange får potensproblemer og klarer ikke få den opp lenger når de blir eldre. Det er ikke gitt at man kan få ståpikk lenger etter at man er kommet i middelalderen og senere. Anonymkode: e8c09...105 Det er riktig. Mange har tilfredsstillende funksjon opp til pg forbi denaøderen, men det finnes ingen garantier. Jeg vil eventuelt satse på farmasien, eller tenke at jeg kan tilfredsstille henne uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå