Gå til innhold

Hyperaktive kattunger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten vår fikk 5 kattunger for 6 uker siden og de har lært å gå, og spise mer våtfor osv. Men alle de 5 kattungene er virkelig hyperaktive de løper og herjer og er fulle av energi de er også selvskapsyke og kosete, men nesten hele tiden hvor de ikke sover så er de virkelig fulle av energi. Jag har hatt kattunger tidligere, men har aldri sett noen kattunger som er så ville det disse 5 er, kan de være hyperaktive?

Anonymkode: 68b9e...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei de er helt normale 😛 sånn var kullet katten vår var født inn i også. Å jeg har aldri bært borti en katt med mer energi enn vår, men det er fortsatt helt normalt 😅 

Anonymkode: 60e83...41b

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de er helt normale 😛 sånn var kullet katten vår var født inn i også. Å jeg har aldri bært borti en katt med mer energi enn vår, men det er fortsatt helt normalt 😅 

Anonymkode: 60e83...41b

Ja, jeg vet at det er normalt at kattunger er lekne. Men med disse 4 trolla så er det virkelig fullt kjør hele tiden, jeg har har aldri sett noen kattunger med mer energi.

Anonymkode: 68b9e...df8

Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Tro meg, jeg trodde det var noe galt med mine kattunger da jeg fikk de for de var klin gærne. De klatret overalt, hoppet på meg om natta og har ødelagt ting for tusenvis av kroner. Til og med kjeler har de klart å ødelegge. Nå har de fylt 1 år og er litt roligere. Hannkatten går ut når han vil og han elsker å klatre i trær. Hunnkatten går jeg tur med når hun vil, men hun trives best inne. 

Hold ut ts, kattunger kan være ganske ville. Og rydd unna ting du er redd for som kan knuses etc. Mine var helt ville etter mobil-ladere, aner ikke hvor mye penger jeg har brukt på ladere altså. Når kattene er rundt 1 år så kan de slippes ut, men bør være kastrert først. 

Er koselig med kattunger men slitsomt også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...