Gå til innhold

Noen som vil være tanten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid hatt lyst på en kul tante eller storesøster som kunne holde meg i ørene eller vise meg veien. Alltid trengt et kvinnelig forbilde og noen som viste at dem var glad i meg. Men så heldig var jeg aldri. Kan man ta til seg en tante ller storeøster tror dere?

Anonymkode: 170ef...b3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røde kors.

Anonymkode: 6610d...227

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Røde kors.

ok

Skrevet

En eldre venninne kan også fungere som en slags mentor. Eller en mye eldre kjæreste. Selv fikk jeg en 10 år eldre kompis som fersk student, og ser i ettertid hvor mye det betydde for min utvikling, sosialt, menneskelig og intellektuelt.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid hatt lyst på en kul tante eller storesøster som kunne holde meg i ørene eller vise meg veien. Alltid trengt et kvinnelig forbilde og noen som viste at dem var glad i meg. Men så heldig var jeg aldri. Kan man ta til seg en tante ller storeøster tror dere?

Hei :) Du kan prøve å poste innlegg her om det: https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ og kanskje du kan komme i kontakt med den du søker, på KG :) (Man må poste med brukernavn i Finn en venn).

Anonymkode: 39fef...573

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Røde kors.

Tenker du på besøksvenn gjennom Røde kors?

Anonymkode: 39fef...573

Skrevet

Tja.

En perfekt eldre venn finner man nok aldri, men man kan finne en uperfekt en, og det kan være ganske så selv-bekreftende det. Da forstår man liksom litt mer at selv om man har sine egne feil, så har andre det også.

Spørs litt hvor gammel du er, og om du kan formulere hva du er på utkikk etter, da. Er det viktig for deg at personen har samme kjønn, er det viktig at vedkommende er innen en viss aldersgruppe eller har samme interesser eller et bestemt yrke...

Skrevet

Hvor bor du? 

Anonymkode: 4c26c...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...