Gå til innhold

usikker angående bdsm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

kjæresten min har vokst opp i voldelig hjem, også nettopp kommet ut av ett forhold med psykopat der hun opplevde vold og overgrep.

før var hun i lag med en som drev med BDSM

Vi har ett trygt og ærlig forhold, sexen er fantastisk, vi driver også med BDSM, der jeg er dominant. 

Etter jeg har hørt om overgrepene fra siste forhold, så har jeg mistet lysten på å binde henne fast, og være den dominante, har også sagt det til hun, men hun sier at det blir noe annet med meg som hun føler seg trygg med, og at det tenner henne noe voldsomt, vi er ikke ekstreme innen BDSM, og jeg vet hva jeg gjør, men har blitt veldig usikker på mine egne følelser rundt dette, der jeg bestemmer hvordan hun skal brukes, behandles under frivelig tvang. og lurer egentlig på hva jeg skal gjøre ?

skal psykopaten ødelegge vårt sexliv?

Anonymkode: 4258e...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er best å ikke bedrive de formene for BDSM som innebærer vold, nedverdigelse og binde fast osv. Å ha vært sammen med en voldelig psykopat gir traumer, og det er ikke noe man skal messe noe med. Selvom hun akuratt nå skyver de traumene unna og distanserer seg fra overgrepene og volden hun har vært utsatt for så kan det hende det velter ut i enda kraftigere grad i fremtiden og at hun føler bdsm sexen dere har hatt blir et følelsesmessig og traumatisk problem i det hele ,siden det er så veldig like elementer med det å leve med en nedverdigende og voldelig psykopat. 

Det er virkelig ikke lurt for dere å holde på med sånne former for bdsm! Selvom hun sier hun tenner på det kommer dette uten tvil til å bli psykologiske problemer for hun i fremtiden, og kanskje forbinder deg like mye med psykopaten og assosierer deres forhold med noe like forferdelig som det gamle forholdet! 

Dere kan heller gå inn på andre områder av bdsm, som wax, el, og ikke den brutale, tvang, voldelige, og nedverdigende delen eller lære dere tantra som kommer til å være positivt for dere og for hennes seksuelle og emsojonelle helbredelse. 

Anonymkode: 7e7b8...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...