Jytte Skrevet 23. februar 2019 #21 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen, har en venninne der vi alltid opplever uforklarlige ting når vi er sammen. Jeg tror hun er veldig åpen, og at det på sett og vis gjør at hun enten trekker noe til seg. Om han ikke trodde på det, hvorfor kjeftet han på deg da? 😉 Jeg tror at mange som er skeptiske, egentlig er redde. Fordi dette er jo uforklarlig. Og slike typer som er skeptiske vil ofte ha noe håndfast å forholde seg til. Og når de da opplever uforklarlige ting så brytes verdensbildet de har. Anonymkode: 7ce2d...784 Hvorfor han kjeftet, han ble kanskje redd. Som du sier.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #22 Skrevet 23. februar 2019 Ikke hør på debunkerne, TS, døde kommuniserer med oss hele tiden. Jeg snakket nylig med en bekjent av meg som hadde mistet kjæresten, og mens jeg snakket med han så kom hun så tydelig frem for meg, selv om jeg aldri har møtt henne og ikke har hatt kontakt med min bekjent mens han var sammen med henne. Dette var første gang jeg snakket med han på mange mange år. Jeg følte personligheten hennes, og beskrev den til han, og han sa det var helt riktig slik som jeg beskrev henne. Hun var også veldig "på" meg og jeg forstod fra henne at hun ville formidle at han måtte være snillere med seg selv og ikke presse seg så hardt (han har MS), dette sa jeg til han. Jeg sa også at jeg følte at hun snakket til ham, og at hun var så ivrig på å kommunisere med han at det skulle ikke forundre meg om hun flyttet på ting hjemme hos han også. Da fortalte han meg at han hørte stemmen hennes i hodet til stadigheter, hun svarte han på spørsmål som han hadde, og stemmen hennes kunne dukke opp helt utav det blå også. Og trim-apparatet hans som han vanligvis stilte på nivå 6 som er det høyeste, hadde uforklarlig blitt skrudd ned på 1. Han hadde ikke skrudd på det, og det var ingen andre som hadde gjort det heller. Han ville ikke fortelle meg dette uoppfordret for han var redd for at jeg skulle oppfatte han som at det hadde klikket for han Anonymkode: d2621...9aa 3
TrekStar Skrevet 8. mars 2019 #24 Skrevet 8. mars 2019 (endret) On 2/23/2019 at 11:33 AM, AnonymBruker said: Hehe, sorry. Døde kan IKKE snakke. Mye rart folk tror på. Samme som ufo, spøkelse bla bla. Folk er så dumme og lettlurte. Anonymkode: c57e8...3e8 Det finnes noe vi mennesker ikke helt klarer å forstå. Jeg vil tro at det er naivt å tro at f.eks jorden er det eneste stedet i universet med liv. Jeg vil kalle dette idioti, å tro, at vi liksom skal være alene i universet. Endret 17. august 2019 av TrekStar
WonderWomaan Skrevet 8. mars 2019 #25 Skrevet 8. mars 2019 Broren din var vel der og prøvde kommunisere Mulig han ikke har dratt til "den andre siden" enda siden det var aktivitet hos deg TS. Mulig han ønsker at du tar en prat med han? Av og til trenger de døde sjelene en slags godkjennelse at de kan dra sin vei. Han vandrer enda på jorden. Han ble vel tiltrukket av energien dere gav fra dere når dere snakket om han Selv vet jeg at sjeler og ånder/spøkelser eksisterer. Der jeg bodde før skjedde det mye rart. Ikke bare jeg som så, kjente og opplevde ting der nei, men vi var flere som var vitner. Og det var ikke bare bra ting som hendte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå