Gå til innhold

Kvinneguidens største troll, hvor mange brukernavn har dere hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinneguidens største troll, hvor mange brukernavn har dere hatt?

Anonymkode: 2fbf7...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier jeg ikke

Anonymkode: 49e43...5f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke et troll, ha,ha, -men har to brukere her + at jeg skriver en del som anonym.  Årsaken er at jeg deltar i mange debatter hvor jeg avslører en del ting fra mitt liv, samtidig som jeg ikke vil bli gjenkjent.  Jeg deltar aldri i samme tråd med begge navnene.

Anonymkode: 0b939...e56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er definisjonen på et kg-troll?

Anonymkode: aae34...f9e

• 6 måneder senere...
Skrevet

???

Anonymkode: 5f505...8d4

Skrevet

Anonymbruker er det største trollet på KG.

Anonymkode: 26afa...479

• Liker 5
Skrevet

Jeg har til gode å se noen bruke brukernavn når de troller.

Anonymkode: 8eae6...812

Skrevet

Jeg har i alle fall lagt merke til en tulling som har kanskje 10 forskjellige brukernavn, eller noe sånn. 

Denne personen bruker ett brukernavn i en periode, før man sletter seg - eller ønsker å endre brukernavnet sitt. Så har man ett annet brukernavn i en periode, før man sletter den også. Deretter skaffer man seg ett helt annet brukernavn igjen, og er aktiv en stund med den. Etter en stund er man tilbake til ett av de brukernavnene man brukte for en stund siden... 

Og slik fortsetter det vel i månedsvis eller årevis. Med en rekke forskjellige brukernavn, nærmest på rundgang. 

Anonymkode: 9a193...125

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i alle fall lagt merke til en tulling som har kanskje 10 forskjellige brukernavn, eller noe sånn. 

Denne personen bruker ett brukernavn i en periode, før man sletter seg - eller ønsker å endre brukernavnet sitt. Så har man ett annet brukernavn i en periode, før man sletter den også. Deretter skaffer man seg ett helt annet brukernavn igjen, og er aktiv en stund med den. Etter en stund er man tilbake til ett av de brukernavnene man brukte for en stund siden... 

Og slik fortsetter det vel i månedsvis eller årevis. Med en rekke forskjellige brukernavn, nærmest på rundgang. 

Høres denne personen ikke har noe liv.

Anonymkode: ab061...3ad

Skrevet

Jeg har vel hatt 30 brukere her inne grunnet sensitive emo admins som tror man dømmer og rakker ned på andre mennesker når man er uenig med en handling eller trosretning. Det er jo ikke politisk korrekt. Hadde jeg rakket ned på hvite norske menn, så hadde de heiet med norsk flagg på meg :ironi:ja, forstå det den som kan

Anonymkode: 83d17...dfa

Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vel hatt 30 brukere her inne grunnet sensitive emo admins som tror man dømmer og rakker ned på andre mennesker når man er uenig med en handling eller trosretning. Det er jo ikke politisk korrekt. Hadde jeg rakket ned på hvite norske menn, så hadde de heiet med norsk flagg på meg :ironi:ja, forstå det den som kan

Anonymkode: 83d17...dfa

Hvorfor ikke bare slutte å bruke kvinneguiden når du har såpass store problemer med administrator?

Endret av Nimbus2000
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 10/1/2019 at 1:58 PM, AnonymBruker said:

Er flere brukere som holder på slik. Ikke at jeg dømmer dem for jeg bruker jo AB-funksjonen hele tiden. 

Anonymkode: de047...0e7

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker

Anonymkode: 26afa...479

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.10.2019 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du dette? 

Anonymkode: 6fdec...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...