AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Hvor ofte må dere ta og hvilke områder tar dere? Er det sånn at jo flere ganger jo sjeldnere trenger man å gjøre det? Anonymkode: 03c40...5d1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 Jeg tar ca hver 3.måned. Elsker botox, men er dyrt og varer altfor kort. Tar i panna, masseter og kråketær. Anonymkode: b2a45...2a6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar ca hver 3.måned. Elsker botox, men er dyrt og varer altfor kort. Tar i panna, masseter og kråketær. Anonymkode: b2a45...2a6 Håper du slutter, tenkt så mye penger du sparer også. Ta tak i avhengigheten din, godta deg selv som du er. Anonymkode: 1928b...7e5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper du slutter, tenkt så mye penger du sparer også. Ta tak i avhengigheten din, godta deg selv som du er. Anonymkode: 1928b...7e5 Det kommer dessverre aldri til å skje. Prøvd utallige ganger. Hjelper ikke at jeg eldes som melk heller🤣 Anonymkode: b2a45...2a6
Markk16 Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 Jeg tok det en gang, og det for å forebygge sinnarynken. Det var jeg skikkelig fornøyd med, men nå har det gått ca 6 mnd og jeg merker effekt forsvinner. Jeg skal ta det igjen, men jeg også leste at jo flere ganger man tar det jo mer sjeldent må man ta det etter hvert. Så tror ikke jeg skal ta det så mange ganger. Jeg er 22 år gammel
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar ca hver 3.måned. Elsker botox, men er dyrt og varer altfor kort. Tar i panna, masseter og kråketær. Anonymkode: b2a45...2a6 Hvor lang tid tok det før du fikk synlig resultat av å ta massetene? Og syntes du resultatet er så merkbart at det er verdt det? Kan du estimere hvor mye smalere du har blitt i kjeven (om det er 0,3 mm , eller 1 cm på hver side f.eks). Er det noe anderledes følelse å tygge eller snakke?Det er en av områdene jeg også vurderer Anonymkode: 03c40...5d1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #9 Skrevet 24. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det før du fikk synlig resultat av å ta massetene? Og syntes du resultatet er så merkbart at det er verdt det? Kan du estimere hvor mye smalere du har blitt i kjeven (om det er 0,3 mm , eller 1 cm på hver side f.eks). Er det noe anderledes følelse å tygge eller snakke?Det er en av områdene jeg også vurderer Anonymkode: 03c40...5d1 Masseter er et av områdene jeg akkurat har startet med så kan dessverre ikke se så mye på forandring enda. Skal få påfyll neste uke. Jeg tar det både mot gnissing av tenner da jeg føler gum ikke virker, pluss smalere ansikt. De sier man kan se forskjell etter 3 ganger. Jeg merker ingen forskjell på tygging/snakking. Anonymkode: b2a45...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå