AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Hei alle fine. Jeg føler meg innmari lubben når jeg tar av meg klærna. Magen stikker ut. Med klær kan det se ut som jeg har en helt normal kroppsvekt... Er Roedekurs noe for meg? BMIen min er på grensa mellom normal og chubby, ønsker derfor ideelt sett og gå ned 10 kg(er fremdeles da innenfor normal på BMI). Problemet er som sagt at jeg er redd folk skal tenke at jeg ikke har noe der å gjøre, da jeg ikke ser voldsomt stor ut:/ Kan jeg gå på et kurs når jeg skal ned 10 kg? Lurer også på: hvis det står at et kurs starter klokken tirsdag 30.feb 18:00 ect, vil det da foregå hver tirsdag klokken 18:00 de neste åtte ukene? Står jo ingenting om det... Anonymkode: 6cd4f...a72
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Ups, ser nå at jeg nok postet dette på feil delforum.. Anonymkode: 6cd4f...a72
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 For å gå ned i vekt, må du spise mindre, det ekke no hokus pokus. Slankekurs er for dem som vil være være sosiale sammen med andre som har slanking som hobby. Når det kommer til vekt, kan du få mer utbytte av et kurs i kaninhold*, det kan være vel så sosialt, og du slipper kroppshysteriet. *)Tilfeldig valgt tema. Anonymkode: 9aa82...f61
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Den nedgangen klarer du fint uten kurs, finn deg heller en gratis youtube kanal med trening og sunne matoppskrifter du kan følge, eller meld deg på aerobic, spinning og gruppe timer på ditt lokale treningssenter Anonymkode: 38f15...b31
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øurer også på: hvis det står at et kurs starter klokken tirsdag 30.feb 18:00 ect, vil det da foregå hver tirsdag klokken 18:00 de neste åtte ukene? Står jo ingenting om det... Anonymkode: 6cd4f...a72 Ja, det er vanlig med fast kursdag til samme tidspunkt hver uke. Anonymkode: 0580e...829
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den nedgangen klarer du fint uten kurs, finn deg heller en gratis youtube kanal med trening og sunne matoppskrifter du kan følge, eller meld deg på aerobic, spinning og gruppe timer på ditt lokale treningssenter Anonymkode: 38f15...b31 Spis det samme du gjør til vanlig .bare i 6-8 måltid for dagen .øker forbrening Anonymkode: 6d4cc...09a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 Eller forsøk lavkarbo, eventuelt smartkarbo (Fedon Lindberg) Veldig enkelt når du kommer inn i det. Anonymkode: a3e48...4eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle fine. Jeg føler meg innmari lubben når jeg tar av meg klærna. Magen stikker ut. Med klær kan det se ut som jeg har en helt normal kroppsvekt... Er Roedekurs noe for meg? BMIen min er på grensa mellom normal og chubby, ønsker derfor ideelt sett og gå ned 10 kg(er fremdeles da innenfor normal på BMI). Problemet er som sagt at jeg er redd folk skal tenke at jeg ikke har noe der å gjøre, da jeg ikke ser voldsomt stor ut:/ Kan jeg gå på et kurs når jeg skal ned 10 kg? Lurer også på: hvis det står at et kurs starter klokken tirsdag 30.feb 18:00 ect, vil det da foregå hver tirsdag klokken 18:00 de neste åtte ukene? Står jo ingenting om det... Anonymkode: 6cd4f...a72 Jeg vet om flere som såg normalvektige ut som har gått på roede kurs. De gikk gjerne på kurset like mye for å lære seg om sunt kosthold og varig livstilsendring. Så bare meld deg på, tviler på at noen ser rart på deg der. Anonymkode: daf5e...38b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Spis det samme du gjør til vanlig .bare i 6-8 måltid for dagen .øker forbrening Anonymkode: 6d4cc...09a Lårdz, tror folk fremdeles på det der? Anonymkode: b3cb3...dca 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #10 Skrevet 25. februar 2019 Kjenner noen store som gikk på Roede kurs, og følte seg malplassert pga alle de normalvektige der... Ut fra det, så er det helt normalt å gå selv om man ikke er kjempestor. I tillegg er det jo noen som er på kurs x, som har gått fra stor til normal Anonymkode: 489fd...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå