AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Har et inntrykk av at menn ønsker yngre kvinner. Men synes det er vanskelig å gå veldig opp i alder når det gjelder menn selv. Liker de som er +/- 5 år fra min alder. Men kjenner på at de mennene ønsker deg som venninne, men ikke kjæreste. De ønsker og søker yngre kvinner som de kan bli sammen med. Og jeg er slank og ser godt ut for alderen, holder meg godt, så det er ikke der problemet ligger tror jeg. Anonymkode: e81e3...838 3
CosimaJettaSpencer Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 De fleste menn på 50 år ønsker yngre kvinner, ja, gjerne typ 35-40 år. Du er nok nødt til å gå noen år opp i alder ja, + 5-10 år er vel realitisk. Ikke uten grunn mye sannhet i at kvinner eldres som melk, og menn som vin.. 2
wintergirl Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, CosimaJettaSpencer skrev: De fleste menn på 50 år ønsker yngre kvinner, ja, gjerne typ 35-40 år. Du er nok nødt til å gå noen år opp i alder ja, + 5-10 år er vel realitisk. Ikke uten grunn mye sannhet i at kvinner eldres som melk, og menn som vin.. Menn selv påstår det, men det jeg ser daglig er noe helt annet. Tvert om faktisk. 44
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 2 minutter siden, CosimaJettaSpencer skrev: De fleste menn på 50 år ønsker yngre kvinner, ja, gjerne typ 35-40 år. Du er nok nødt til å gå noen år opp i alder ja, + 5-10 år er vel realitisk. Ikke uten grunn mye sannhet i at kvinner eldres som melk, og menn som vin.. Vel, ganske mange menn eldes som sur, jævla billigvin! Anonymkode: 7bcae...7b3 34
wintergirl Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Ts, du finner nok en mann som er 5+÷ din alder, men han har bare ikke krysset din vei enda. Ikke ta til takke med noe. Har snakket med menn i 50 årene som sier kvinner på egen alder er for gammelt, men de ser ikke akkurat så bra ut selv. De ender som regel opp med å måtte reise til Thailand for å få seg en yngre enn. Er du flott enda så bør du kunne få en flott mann rundt din egen alder. 6
Gjest ti10 Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, ganske mange menn eldes som sur, jævla billigvin! Anonymkode: 7bcae...7b3 😁
CosimaJettaSpencer Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 Faktum er jo at menn er mye mer opptatt av utsende på partner enn hva kvinner generelt sett er, og kvinner er på sin topp i tidlig 20-årene. Damer ser gjerne mer på ting som sosial status, karriere, økonomi etc. På grunn av dette er menn gjerne på sitt mest attraktive i 30-40 årene, men så har man unntak da såklart. Kjendiser som Trond Giske får jo lett med seg en 20-åring hjem om han hadde ønsket dette. 3
Gjest SVK Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 (endret) Onkelen min er en del eldre enn deg og fikk seg ny kjæreste på samme alder som han selv. Tror det er lurt for når man kommer opp i 60-årene så er pensjon aktuelt. Onkelen min ønsket en han kunne være pensjonist med. Kan fort bli problemer når den ene blir pensjonist lenge før den andre. Endret 22. februar 2019 av SVK
wintergirl Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 (endret) 10 minutter siden, CosimaJettaSpencer skrev: Faktum er jo at menn er mye mer opptatt av utsende på partner enn hva kvinner generelt sett er, og kvinner er på sin topp i tidlig 20-årene. Damer ser gjerne mer på ting som sosial status, karriere, økonomi etc. På grunn av dette er menn gjerne på sitt mest attraktive i 30-40 årene, men så har man unntak da såklart. Kjendiser som Trond Giske får jo lett med seg en 20-åring hjem om han hadde ønsket dette. Bare tull. De fleste kvinner har sin egen karriere og er ikke så opptatt av status, men hvordan han er som person. Og jo, vi er også opptatt av utseendet. Han må ikke være modellpen, men må like det vi ser. Får ikke tenning på en eldre og forfallen mann. Æsj lissom. De yngre som går etter rike menn, er jo kun glad i pengene, ikke han Endret 22. februar 2019 av wintergirl 16
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #10 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, CosimaJettaSpencer skrev: Faktum er jo at menn er mye mer opptatt av utsende på partner enn hva kvinner generelt sett er, og kvinner er på sin topp i tidlig 20-årene. Damer ser gjerne mer på ting som sosial status, karriere, økonomi etc. På grunn av dette er menn gjerne på sitt mest attraktive i 30-40 årene, men så har man unntak da såklart. Kjendiser som Trond Giske får jo lett med seg en 20-åring hjem om han hadde ønsket dette. Vet du, det jævla forumet her gjør meg pinadø lesbisk. Faen så digg det hadde vært med ei godt voksen dame, og så kunne dere Trond Giske wannabes springe rundt og jakte 20-åringer. Kjenner jeg grøsser over å skulle komme borti menn med slike holdninger som dette!🤢🤮 Anonymkode: 7bcae...7b3 21
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: kunne dere Trond Giske wannabes springe rundt og jakte 20-åringer. Kjenner jeg grøsser over å skulle komme borti menn med slike holdninger som dette!🤢🤮 Anonymkode: 7bcae...7b3 Yess - som om det er noe og trakte etter : Æsj ! Anonymkode: b3cea...bf0
Hartroa Skrevet 22. februar 2019 #12 Skrevet 22. februar 2019 Jeg har passert 50 og hvis jeg skulle bli sammen med noen nå så må det bli noen på min egen alder, eller som deg +/- 5 år. Jeg tenker at det er viktig at man er på noen lunne samme sted her i livet. Da tenker jeg alder på barn og ikke minst når man nærmer seg pensjonsalder. For meg ville det vært kjedelig å ha en dame som skal jobbe i 10 år etter at jeg er ferdig. Jeg har voksne barn og finner jeg noen som er 10 år yngre, så er jo barne også mye yngre og da er jo livssituasjon veldig forskjellig. 13
Trolltunge Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 Alle jeg kjenner som ble singel i voksen alder (skilsmisse eller død) fant seg en på egen alder da de fant kjærlighet på ny. Kvinner som menn. Tror det har mye med hvor man er i livet, med tanke på barn, barnebarn, venner og snarlig pensjon. Disse mennene som går etter mye yngre kvinner er slikt man hører om, via via, og leser om. Eller ser på dyre båter om sommeren, med en taidame eller tre. 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 12 timer siden, Hartroa skrev: Jeg har passert 50 og hvis jeg skulle bli sammen med noen nå så må det bli noen på min egen alder, eller som deg +/- 5 år. Jeg tenker at det er viktig at man er på noen lunne samme sted her i livet. Da tenker jeg alder på barn og ikke minst når man nærmer seg pensjonsalder. For meg ville det vært kjedelig å ha en dame som skal jobbe i 10 år etter at jeg er ferdig. Jeg har voksne barn og finner jeg noen som er 10 år yngre, så er jo barne også mye yngre og da er jo livssituasjon veldig forskjellig. Får litt håp av å lese dette, og håper at vanlige menn tenker sånn. Når man ser på kjendiser og hva menn søker på nettdating, kan man få følelse av at de ønsker noen som er minst 10 år yngre.. Men ja, det er jo ikke nødvendigvis enkelt å få til i hverdagen. Håper du finner deg en fin dame på rundt 50😊 ts Anonymkode: e81e3...838 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 11 timer siden, Trolltunge skrev: Alle jeg kjenner som ble singel i voksen alder (skilsmisse eller død) fant seg en på egen alder da de fant kjærlighet på ny. Kvinner som menn. Tror det har mye med hvor man er i livet, med tanke på barn, barnebarn, venner og snarlig pensjon. Disse mennene som går etter mye yngre kvinner er slikt man hører om, via via, og leser om. Eller ser på dyre båter om sommeren, med en taidame eller tre. Enig med deg! Har bare ikke truffet blink ennå og har en følelse (ikke erfaring egentlig) med at menn ønsker noen som er yngre. ts Anonymkode: e81e3...838 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 Tror mange menn på ca 50 betakker seg for å bli sammen med ei som har små barn. Kjenner flere på den alderen som fant seg damer på samme alder ca. Anonymkode: c3629...0f0 5
Million Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 (endret) Det er nok mulig å få seg en jevnaldrende mann i den alderen, men har inntrykk av at man må være tålmodig bare :-) Er selv 51. Ble skilt for 3 år siden. Har meldt meg på Sukker.no, og får stadig melding om at menn på min alder har vært inne og sett på profilen min. Så det virker ikke helt usannsynlig at menn på vår alder også er ute etter kvinner på egen alder? Noen menn er inne på profilen flere ganger (får mail med bilde hver gang en mann har vært inne på profilen min), og håper vel at jeg skal klikke tilbake på deres profil og se. Det har jeg ikke vært fristet til hittil... Noen sender melding. Dessverre har det ikke vært noen som er interessante for meg som har klikket på min profil eller sendt melding. Hater det når menn fremstår som griser allerede ved første melding, og skriver f.eks. "Du ser ut som du liker å kose" + hjerte-ikon.... æsj. Andre skriver bare "hei". De får vel skrape sammen noe mer interessant enn det om jeg skal gidde å svare... Så langt har jeg ikke svart på en eneste melding. Jeg er litt for kresen. Og jeg orker ikke tanken på ta "hvem som helst". Det må være noe helt spesielt. Men jeg føler egentlig mest for å være singel og bo for meg selv (har en voksen sønn boende hjemme), så egentlig er det vel bortkastet å stå reg. på Sukker. Men så tenker jeg at "tenk om....." og lar profilen stå. Så meld deg på noen dating-sider. Det kan hende du har flaks. Ikke alle menn er ute etter en som er 15 år yngre. Endret 23. februar 2019 av Million 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, Million skrev: Det er nok mulig å få seg en jevnaldrende mann i den alderen, men har inntrykk av at man må være tålmodig bare :- ) Er selv 51. Ble skilt for 3 år siden. Har meldt meg på Sukker.no, og får stadig melding om at menn på min alder har vært inne og sett på profilen min. Så det virker ikke helt usannsynlig at menn på vår alder også er ute etter kvinner på egen alder? Noen menn er inne på profilen flere ganger (får mail med bilde hver gang en mann har vært inne på profilen min), og håper vel at jeg skal klikke tilbake på deres profil og se. Det har jeg ikke vært fristet til hittil... Noen sender melding. Dessverre har det ikke vært noen som er interessante for meg som har klikket på min profil eller sendt melding. Hater det når menn fremstår som griser allerede ved første melding, og skriver f.eks. "Du ser ut som du liker å kose" + hjerte-ikon.... æsj. Andre skriver bare "hei". De får vel skrape sammen noe mer interessant enn det om jeg skal gidde å svare... Så langt har jeg ikke svart på en eneste melding. Jeg er litt for kresen. Og jeg orker ikke tanken på ta "hvem som helst". Det må være noe helt spesielt. Men jeg føler egentlig mest for å være singel og bo for meg selv (har en voksen sønn boende hjemme), så egentlig er det vel bortkastet å stå reg. på Sukker. Men så tenker jeg at "tenk om....." og lar profilen stå. Det er sikkert sånn at sannsynligheten for å finne en partner er større hvis man har en profil ute på nettdating enn hvis man ikke har det... Har du forsøkt Tinder? Tror det å være tålmodig er viktig! Anonymkode: e81e3...838
Million Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert sånn at sannsynligheten for å finne en partner er større hvis man har en profil ute på nettdating enn hvis man ikke har det... Har du forsøkt Tinder? Tror det å være tålmodig er viktig! Anonymkode: e81e3...838 Nei, jeg har ikke forsøkt Tinder, fordi der har jeg hørt at folk er mer ute etter sex eller å få seg et ligg bare. Ikke noe varig og seriøst. Så det gidder jeg ikke. Innbiller meg også at gjennomsnittsalderen på Tinder er mye lavere enn det jeg er ute etter. 5
Hartroa Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får litt håp av å lese dette, og håper at vanlige menn tenker sånn. Når man ser på kjendiser og hva menn søker på nettdating, kan man få følelse av at de ønsker noen som er minst 10 år yngre.. Men ja, det er jo ikke nødvendigvis enkelt å få til i hverdagen. Håper du finner deg en fin dame på rundt 50😊 ts Anonymkode: e81e3...838 Takk! Ønsker deg også lykke til med å finne kjærligheten! En vakker dag dukker det nok opp en i vår vei😉 Hartroa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå