Gå til innhold

Hva legger du i hard og røff sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det hardt og litt røft. Min definisjon er sikkert anderledes en andres. For meg vil hard sex si at mannen drar seg nesten helt ut for så å hamre inn igjen med full kraft. Røft legger jeg i å bli kvalt, bite, dra neglene langs ryggen på partneren. 

Anonymkode: 18614...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke fordra hard og røff sex, men i min vanilje og normale sex elsker jeg allikevel å bli kvelt, bite nipler på hverandre og klore han.  

Når menn sier de liker hard og røff sex så er min erfaring at de dundrer på med støtene sine som om det stod på liv og død, ikke godt for meg i det hele tatt, bare kjempe awkward. 
Mange kamuflerer også det at de liker å nedverdige og bruke vold mot kvinner som "hard og røff sex" og ikke bryr seg om damens nytelse bare sin egen maktutøvelse og sånt er turnoff og uaktuelt for meg. 

Anonymkode: aafbb...004

• Liker 3
Skrevet

Bdsm, bakfra i begge hull, fylle på med leketøy, holding i hår, lett kvelning etc. 

Jeg liker nedverdigelse også. 

Anonymkode: c54ab...43a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bdsm, bakfra i begge hull, fylle på med leketøy, holding i hår, lett kvelning etc. 

Jeg liker nedverdigelse også. 

Anonymkode: c54ab...43a

Noenlunde samme her, men det må være med rett partner. En man virkelig matcher og klikker med. Først da tar "rovdyrhunnen" i meg over.......   Da håner og terger jeg ham litt også..... "Kom igjen, er det alt du har der nede" ...  osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...