AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 altså en gruppe som møtes en gang i uka for å oppdateres om vektnedgang:) Anonymkode: d0b73...8d5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Jeg trenger at andre ser jeg har gått ned i vekt for å holde motivasjonen oppe.. Anonymkode: d0b73...8d5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Da skal det ikke mye til for å vippe deg av pinnen. Vektnedgang krever at du er selvstendig, og orienterer deg på egen hånd. Men for å peke deg i en mulig retning, det er minst én tråd for folk som skal ned i vekt før påske, og rapporterer vekt ukentlig, inne på "Kosthold, trening og sport". Anonymkode: 64fad...c81 3
vogue90 Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 Du kan vel for eksempel melde deg på et Roede-kurs? Der vet jeg at det er mulighet for å møte andre over tid med mål om å gå ned i vekt (tror ikke man veier seg der, men at man forteller om vektnedgang osv.)
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 25 minutter siden, vogue90 skrev: Du kan vel for eksempel melde deg på et Roede-kurs? Der vet jeg at det er mulighet for å møte andre over tid med mål om å gå ned i vekt (tror ikke man veier seg der, men at man forteller om vektnedgang osv.) Målet der (og her på forum også) er vel egentlig å være sosial, ikke å gå ned i vekt? Sal man ned i vekt, så spiser man mindre og beveger seg mer. Anonymkode: 64fad...c81
vogue90 Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Målet der (og her på forum også) er vel egentlig å være sosial, ikke å gå ned i vekt? Sal man ned i vekt, så spiser man mindre og beveger seg mer. Anonymkode: 64fad...c81 Ja, men for noen er det lettere å få til endringer når man har andre rundt seg i samme situasjon som støtter 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 13 timer siden, vogue90 skrev: Ja, men for noen er det lettere å få til endringer når man har andre rundt seg i samme situasjon som støtter Det er ikke inntrykket mitt. Se hvordan folk sliter, i alle trådene og på alle kursene slites det, det konkurreres om hvem som sliter mest. De som får til endringer, kommer aldri på forum, deltar aldri på noe kurs. Anonymkode: 64fad...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå