Gjest Odense Skrevet 12. april 2005 #1 Del Skrevet 12. april 2005 Har brukt Dermalogica en god stund, men har brukt en del Clinigue pleie produkter ved siden av, har likt produktene og trenger nå ny øyekrem, har brukt den multivitamin kremen fra Dermalogica, men tenker jeg kan variere litt..Noen som har bruker noen gode øyekremer fra Clinque? Er 24 år med normal til tørr hud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg er selv 22 og har samme type hud som deg. Jeg er kjempefornøyd med Cliniques All about eyes. Brukte den fra Bodyshop før, men den var jeg ikke noe fornøyd med, følte ikke den trakk skikkelig inn i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 13. april 2005 #3 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg er kjempefornøyd med Cliniques All about eyes. Jeg også! Har prøvd både Moisture Surge Eye Gel og Advanced Stop Signs Eye, men All About Eyes er definitivt den beste fra Clinique til ung hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. april 2005 #4 Del Skrevet 13. april 2005 Signerer som nok ei som er fornøyd med All about eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 13. april 2005 #5 Del Skrevet 13. april 2005 Hørest ut som om All about eyes er en bra øyekrem, jeg tenkte selv på Daily Eye Benefit øye kremen, men kansje jeg bare får satse på all about eyes..Bestiller med det samme! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2005 #6 Del Skrevet 13. april 2005 Daily eye benefit er fin.. spesiell om du har litt tørr hud.. men den er litt kremete..som om du ikke har spesielt tørr hud ville jeg ikke anbefalt denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå