Gå til innhold

Spontanabort, eller bare vanlig mens?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen tanker., og noen spørsmål:

La oss si du har ubeskyttet sex, ikke ford du egentlig skal prøve å få barn, men fordi du ikke tror du kan bli gravid. Så begynner du å lure på om du kanskje har blitt gravid, men det er jo ikke noe vits i å teste før man skulle hatt mens. Så du grubler i vei, og faktisk begynner å ønske deg et barn.

Du venter i spenning, og krysser tær og fingre.

Så kommer mensen. Kanskje litt tidlig til og med.

Ville du da tenke: Spontanabort, eller mens?

Selv vil jo jeg tenke at dette var jo mensen som kom. Men jeg har en bekjent, som opplevde akkurat dette, og lagde det hysteriet om at hun nå hadde hatt en SA.

Jeg er ikke så bevandret i feltet, så derfor: Kan noen av dere forklare meg hvordan denne bekjente av meg er så sikker på at dette var en SA?

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å vite, dersom man ikke har fått en positiv test før blødningen

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var det jeg også trodde. Hun nevnte aldri noe om at hun hadde fått en positiv test. Hun gikk bare rett til at det var en SA. :roll:

Litt merkelig det der.

Kan virke som om hun er litt ute etter action.

Jeg gidder ikke si noe til henne, kjenner henne ikke så godt, men det bare skurret litt i mine ører, da jeg hørte om hendelsesforløpet.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tror jeg var gravid en gang når jeg var 21 år, testen viste positiv, riktignok en svaaaak strek,så vet jeg visste ikke helt, men kom veldig sent, 2 uker forsinket, og det så klumpete ut, og jeg hadde skjelvinger i knærne før dette

Skrevet

Har hørt at det kan være en spontan abort hvis en får kraftige blødninger, og kraftig smerte, altså mere enn hva en pleier..når en får mensen. Men legene sier at dette kan en ikke vite at en har hatt, det er naturens gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...