Gå til innhold

Tenger noter til "Vi vandrar saman" av Olav Stedje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og leter inne på internett, men klarer ikke å finne en eneste side som er til hjelp. Håper at det er noen her inne som har notene til denne sangen. Vi skal ha ei venninne som skal synge denne sangen i kirken, og så er det en som skal spille piano sammen med henne, og da hadde det jo vært kjekt med notene da. Håper noen her inne kan være til hjelp, da hadde jeg blitt utrolig takknemmelig. Får krysse fingrene. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har dessverre ikke noter til deg, men må bare si at det er en kjempefin sang dere har valgt! Hva med å kontakte selskapet til Stedje?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å gå på biblioteket??!!??

Det er opphavsrettigheter osv for noter så det er ikke ofte man finner slikt på internett.

Ærlig talt synes jeg det virker som mange skriver innlegg her for å få andre til å gjøre jobben for seg. Er det så vanskelig å gå på biblioteket da?

Skrevet
Hva med å gå på biblioteket??!!??  

Det er opphavsrettigheter osv for noter så det er ikke ofte man finner slikt på internett.

Ærlig talt synes jeg det virker som mange skriver innlegg her for å få andre til å gjøre jobben for seg. Er det så vanskelig å gå på biblioteket da?

Det er ikke det at jeg vil at andre skal gjøre jobben for meg :roll: , men det går jo an å høre om hjelp. Men takk for tipset om bibloteket, der skal jeg undersøke. Og om det er noen som har flere tips så mottar jeg med stor takknemmelighet

Skrevet

Testet linken og den var dessverre ikke i bruk.

Men du kan ringe til Norsk musikkforlag og be om noteavdelingen eller ringe til plateselskapet til Olav Stedje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...