AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvis jeg kjøper en grillet kylling som jeg river opp og putter i en salat for å ha til lunsj dagen etter (kyllingen er da kald), går det bra eller må man varmebehandle kyllingen igjen? Anonymkode: d66f8...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 22. februar 2019 #2 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Det går helt fint. En grillet kylling ville jeg nok brukt i tre dager etter den ble kjøpt, f.eks. lørdag til tirsdag, så lenge den var oppbevart i kjøleskap. (ikke noe fasitsvar altså, bare hva jeg anser som garantert, helt sikkert trygt ) Endret 22. februar 2019 av applestories 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Del Skrevet 22. februar 2019 Går helt fint jeg syns den holder seg greit i to dager eter varmebehandling, etter det syns jeg den taper seg, men den er nok ikke farlig selv da. Anonymkode: 45f38...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Del Skrevet 22. februar 2019 30 minutter siden, applestories skrev: Det går helt fint. En grillet kylling ville jeg nok brukt i tre dager etter den ble kjøpt, f.eks. lørdag til tirsdag, så lenge den var oppbevart i kjøleskap. (ikke noe fasitsvar altså, bare hva jeg anser som garantert, helt sikkert trygt ) Ok Men må den legges kjapt i kjøleskap eller vente til den er helt romtemperert? Jeg er helt håpløs på kjøkkenet Anonymkode: d66f8...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 22. februar 2019 #5 Del Skrevet 22. februar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok Men må den legges kjapt i kjøleskap eller vente til den er helt romtemperert? Jeg er helt håpløs på kjøkkenet Anonymkode: d66f8...9d4 Jeg legger aldri noe i kjøleskapet før det er kaldt. Den holder seg fint på kjøkkenbenken (eller et kaldere sted om du har et) så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå