Octavia Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Juicekake, oppskrift funnet her i forumet. Alle barnas favoritt!
Dagoberta Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Sjokoladekake laget i langpanne og formet som slott, katt, bil eller noe annet gøy? Eller kake som holder barna i aktivitet en liten stund: gi dem masse muffins, poser med melisglasur i forskjellige farger, nonstop, seigmenn etc., og la dem pynte sine egne kaker før de spiser dem? Kan også gjøres med porsjonsstykker med kake fra langpanne
Gjest Revenka Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 Boller er også veldig kjekt da. Eller da jeg var liten lagde mamma gele i flere farger og hadde konditorfarge i vaniljesausen. Det var stas det. Husker min bursdag ble snakket om lenge pga den grønne, røde og blå vaniljesausen
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 Boller er også veldig kjekt da. Eller da jeg var liten lagde mamma gele i flere farger og hadde konditorfarge i vaniljesausen. Det var stas det. Husker min bursdag ble snakket om lenge pga den grønne' date=' røde og blå vaniljesausen [/quote'] En sikker vinner! Har har vi irrgrønnt paddespytt (altså vaniljesaus..) på den årlige heksefesten... Men til treåringen... Hva slag kake liker han/hun best? Jeg har ei som vil ha skjololadekake og ei som vil ha bløtkake. Og på bursdagen sin får de bestemme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå