AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Hva er gode forretningsmodeller som man kan rette mot det pengesvake markedssegmentet og likevel dra ut rå fortjeneste? Anonymkode: b0fb8...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Tja. Du kan brenne i helvete. Gode penger i det. Anonymkode: 8f76e...557 18
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Spør Jan Hanvold. Han kan dette. Eller en eller annen av de andre predikantene/håndspåleggerne. Spåtjenester? Flere gratis råd får du ikke 😜 Anonymkode: 0de7d...9d0 14
Gjest Nina1975 Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 «Gi» de ett kredittkort med skyhøy rente og danne ett inkassoselskap. Hmmm, nei foresten, det er jo blitt gjort.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Spør Jan Hanvold. Han kan dette. Eller en eller annen av de andre predikantene/håndspåleggerne. Spåtjenester? Flere gratis råd får du ikke 😜 Anonymkode: 0de7d...9d0 Dette er tjenester rettet mot folk med lav IQ. Anonymkode: c5c46...269 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Du kan brenne i helvete. Gode penger i det. Anonymkode: 8f76e...557 For et tullete svar. Kjenner du noen som tjener mye penger på den måten? Er ikke fattige folk ofte naive og grådige (ironisk nok)? Tenker naturligvis på lovlige måter å tjene penger da. Anonymkode: b0fb8...6b0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 Melke stresset deres slik som en del av våre billionærer har gjort. Tobakk, alkohol, sukker og fett. Og forbrukslån. Anonymkode: 0227d...271
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #10 Skrevet 22. februar 2019 Fyfader for en stygg tråd... Anonymkode: b8ecf...86e 10
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 Det er et ærlig spørsmål, synes jeg, er ikke det sånn de fleste tjener penger? Anonymkode: 01247...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #12 Skrevet 22. februar 2019 Slett ikke en dum tanke. De fattige er jevnt over mindre intelligente og mer slepphendte med pengene sine. Hva slags forretningsmodell tenkte du på? Noe a la pyramide? Anonymkode: ea02d...e3a 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #13 Skrevet 22. februar 2019 Tråden er direkte motbydelig, og jeg har svaret, men tror jeg beholder det for meg selv. Ønsker ikke nødvendigvis å se flere og mer useriøse aktører innen akkurat det markedet. Anonymkode: 6ce42...54b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #14 Skrevet 22. februar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et tullete svar. Kjenner du noen som tjener mye penger på den måten? Er ikke fattige folk ofte naive og grådige (ironisk nok)? Tenker naturligvis på lovlige måter å tjene penger da. Anonymkode: b0fb8...6b0 Når du ikke skjønner svarene du får tror jeg det blir vanskelig å tjene penger. Kanskje du heller skal melde det frivillig til melking hos noen med mer talent. Ikke en skam det. Anonymkode: 8f76e...557 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #15 Skrevet 22. februar 2019 Det = deg ( tok ikke sjansen på du skjønte det selv) Anonymkode: 8f76e...557
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #16 Skrevet 22. februar 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er gode forretningsmodeller som man kan rette mot det pengesvake markedssegmentet og likevel dra ut rå fortjeneste? Anonymkode: b0fb8...6b0 Du må tilby noe de kan få billigere av deg enn andre steder i markedet. Er du dyrere enn resten av markedet, vil de sannsynligvis ikke velge deg, siden de har dårlig råd. Mange finansielle tjenester er overpriset og med blodrente. Kanskje noe å finne i dette området? Anonymkode: 59ddf...9b4
OhGawdNo Skrevet 22. februar 2019 #17 Skrevet 22. februar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er gode forretningsmodeller som man kan rette mot det pengesvake markedssegmentet og likevel dra ut rå fortjeneste? Anonymkode: b0fb8...6b0 Lån til eldre med pant i bolig for å selge pensjonsforsikring. To fluer i ett smekk, ungene vil at foreldrene som begynner å bli gamle helst ikke skal plage dem så mye om hvor elendig maten smaker på sykehus / gamlehjem, og de eldre vil helst bli vasket mer enn en gang i måneden så siden statens pensjonsfond utland går til pieces og boligmarkedet krasjer så er det bare å låne til over pipa. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 22. februar 2019 #18 Skrevet 22. februar 2019 Jeg er fristet til å si noe om privatiserte kommunale boliger i Oslo og gjengs leie. Men jeg skal ... la være.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #19 Skrevet 22. februar 2019 11 minutter siden, OhGawdNo skrev: Lån til eldre med pant i bolig for å selge pensjonsforsikring. To fluer i ett smekk, ungene vil at foreldrene som begynner å bli gamle helst ikke skal plage dem så mye om hvor elendig maten smaker på sykehus / gamlehjem, og de eldre vil helst bli vasket mer enn en gang i måneden så siden statens pensjonsfond utland går til pieces og boligmarkedet krasjer så er det bare å låne til over pipa. Dette hørtes faktisk interessant ut! Når det kommer til forslaget om å tilby noe billigere enn andre kan tilby, så er det en modell jeg ikke liker. Det er et race mot bunnen. Jeg graviterer mer mot finansielle instrumenter med høy rente/gambling/payday lån og denslags. Noe som krever lite fysiske ressurser men som får pengene til å rulle inn likevel. Anonymkode: b0fb8...6b0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #20 Skrevet 22. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette hørtes faktisk interessant ut! Når det kommer til forslaget om å tilby noe billigere enn andre kan tilby, så er det en modell jeg ikke liker. Det er et race mot bunnen. Jeg graviterer mer mot finansielle instrumenter med høy rente/gambling/payday lån og denslags. Noe som krever lite fysiske ressurser men som får pengene til å rulle inn likevel. Anonymkode: b0fb8...6b0 Det skal noe til at lille deg starter noe "race mot bunnen"😂. Forøvrig burde du sjekke ut Kredd. Anonymkode: 59ddf...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå