AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Har kikket på den beauty.false siden på instagram i dag og selv om jeg ikke burde være sjokkert ble jeg det likevel. Har alltid tenkt at man ser litt om noe er photoshoppet, men disse jentene er eksperter, og høvler av seg 20-30 kg og på seg perfekte midjer og rumper, endrer hele ansiktet ved å fjerne 80% av kjeven osv, og det ser så ekte ut. Er det grunn til å tro at de fleste «instababes» har photoshoppet seg? Hvorfor ikke bare legge ut bilde som man er eller ikke legge ut om du er misfornøyd? Jeg har ting med utseende jeg er misfornøyd med og skjuler det for kamera fremfor å lage meg en ny rumpe for eksempel. Å fjerne litt kviser og blå ringer er ikke så ille selvsagt, snakker om mer ekstreme ting. Klarer man å nyte tilbakemeldingene når alt er dataanimert tro? Anonymkode: 1f578...17f 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Ja alle instababes bruker photoshop. No doubt. Smalere midje, større pupper, smalere nese, rødere lepper, større øyne, penere og mindre knoklete kneskål, fjerne skygge her og der. Ikke alle er ekstreme med hele pakka fra topp til tå, men alle justerer litt her og der. Anonymkode: f0bed...198
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ja alle instababes bruker photoshop. No doubt. Smalere midje, større pupper, smalere nese, rødere lepper, større øyne, penere og mindre knoklete kneskål, fjerne skygge her og der. Ikke alle er ekstreme med hele pakka fra topp til tå, men alle justerer litt her og der. Anonymkode: f0bed...198 Det er så rart å se at mange av de jeg trodde hadde smashing midje ikke har midje i det hele tatt, og bollete mage i tillegg. Er jo ikke vits å legge ut bilde av en naturlig fin kropp lenger når alle andre har jukset seg til en som er maken, og går utifra at din også er juks 😋 Anonymkode: 1f578...17f 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 Photoshop er kjempegøy det. Ser ingenting galt i å bruke det. Anonymkode: 9088d...255
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 https://www.reddit.com/r/Instagramreality/ Her viser de mye instababes før og etter redigering. Anonymkode: 4577c...590 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå