AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Hei. Er gravid 5+3 (ikke vært gravid før) og for noen dager siden fikk jeg en ubehagelig følelse i venstre lysk. Kunne ikke sitte oppå mannen da vi hadde sex for da fikk jeg smerter/kjentes på en måte ut som at jeg var støl i lysken. Lysken har gitt seg noe nå, men nå har jeg begynt å få milde menssmerter, kjennes også ut som at noe stikker meg ved eggstokkene. Blir litt urolig av det og lurer på om det er flere her som har kjent på det? Anonymkode: ac5f6...d05
prettylittlemisfit Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Gratulerer Det trenger ikke å bety noe som helst, da livmoren vokster og strekker seg. Men jeg hadde noe lignende så tidlig, begynte å blø uken etter. Viste seg å være utenfor livmoren. Jeg sier ikke at det er det altså, men det er lurt å passe på. Lykke til ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 46 minutter siden, prettylittlemisfit skrev: Gratulerer Det trenger ikke å bety noe som helst, da livmoren vokster og strekker seg. Men jeg hadde noe lignende så tidlig, begynte å blø uken etter. Viste seg å være utenfor livmoren. Jeg sier ikke at det er det altså, men det er lurt å passe på. Lykke til ❤️ Takk for at du tar deg tid til å svare, ble litt engstelig nå, håper at dette går bra😕 Anonymkode: ac5f6...d05
prettylittlemisfit Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du tar deg tid til å svare, ble litt engstelig nå, håper at dette går bra😕 Anonymkode: ac5f6...d05 Som sagt er det helt normalt å ha smerter på de stedene utenom at det er noe galt også, og det var ikke meningen at du skulle bli mer engstelig. Jeg er gravid nå på nytt, 21 uker. I starten hadde jeg mensmurringer og ligamentsmerter i lyskene, det har jeg ennå, men ikke på nært så sterke smerter som sist, greidde så vidt å gå da. Dette går nok bra. Bare pass på fremover, og om du er bekymret kan du bestille en time med legen
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Smerter i lysken kan være bekken eller ligamentsmerter. Og murringer er helt normalt:) Anonymkode: 8476a...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå