Gå til innhold

Hvor mange dager tilsvarer f.eks 70% natt? Og bør man beskrive i søknad hvorfor man vil jobbe natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å jobbe natt. Ser på litt ulike stillinger. 65%, 70%, 75%. Men hvor mange dager tilsvarer dette i måneden? Og hvordan er turnusene lagt opp? Vet at det er ulikt, men hva er mest vanlig? Gi gjerne eksempler fra egen turnus. 

Jeg lurer også på om man bør skrive i søknad hvorfor man ønsker å jobbe natt?

Anonymkode: a4a0a...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 74% natt og har 17 netter på 6 uker. Hver vakt er på 9 timer og 15 minutter. Arbeid hver tredje helg.

Anonymkode: e00ba...e35

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber 74% natt og har 17 netter på 6 uker. Hver vakt er på 9 timer og 15 minutter. Arbeid hver tredje helg.

Er ikke det mye? Og hva tjener du? 

Anonymkode: c0214...05f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke det mye? Og hva tjener du? 

Jeg synes det er mer enn nok, og vurderer å gå ned i stilling. Er sykepleier i kommunen og har utbetalt rundt 23000 i mnd.

Skrevet

Det kommer jo an på hvor lange vaktene er da. her er de 10 timer. men du kan regne med at det er mellom 10 til 16 . det kommer virkelig an på vakt lengden, 

Jeg jobber 85 % og har 11 netter i månden. men vi har møte dager osv i turnus.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk skriver hva de har utbetalt. Det skjer ofte her inne. Det er uintr å vite netto. Det er brutto som betyr noe. 

Jeg kan ha samme jobb som deg, men ny i jobben. Men har 3000 mere utbetalt. Det kommer jo an på hva slags fradrag/gjeld folk har 

Anonymkode: cdad8...fbb

Skrevet

jeg jobbet 100% natt, 7 netter på, 7 netter av. 8 timers vakt. 
En bekjent jobbet 100% natt, 6 netter på, 8 netter av, 12 timers vakt. 

Anonymkode: 770a7...f35

Skrevet

Det lyses ut en hvilende natt her på 70% men får bare 30% lønn. Noe så frekt. Man er jo borte fra hjemmet sitt i 70% jobb. Skulle sett nordsjøarbeidere ikke fikk lønn for tiden de sov. Ingen kan leve av 30%. Ville søkt, men jobben for mye og lønnen for lav. 70% natt er minimum 3 netter pr uke.

Skrevet

Jeg jobber våken natt i ca. 65,5% stilling, 10 timers vakter som utgjør i snitt 10 netter i mnd (3 på (helg), 7 dager av, 4 på (hverdager), 7 dager av, 3 på (helg) osv).

Anonymkode: 335c8...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...