AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Ja, jeg lurer altså på det som står i overskriften. Er ikke i verdens beste form selv, men trener litt av og på, går litt tur osv. Har tenkt litt på at jeg er den som holder lengst ut i senga. Har skjedd flere ganger at han har sagt at nå må vi vente litt, han blir ofte gjennomvåt av svette, klissvåt i håret, puster tungt lenge osv., mens jeg ikke er sliten i det hele tatt, dvs. kan kjenne det litt i kroppen av og til, men blir ikke svett eller puster tungt. Og vil holder ikke på spesielt lenge eller "kreativt" heller, for å si det sånn. Høres ut som at jeg er det villdyret nå, men det kjennes virkelig ikke sånn ut. Krever jeg for mye? Vil jo ikke ta livet av han heller. Anonymkode: 09dbf...6a7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 I hvilke stillinger blir han sliten og du ikke? Er ikke akkurat revolusjonerende nytt hvis han blir mer sliten i misjonæren eller doggy 😄 Min mann holder ut så lenge han/jeg vil, men det er klart at pumpingen blir litt mindre hard og intens og kommer i kortere intervaller når vi har holdt på en stund. Verre med lårene mine når jeg rir 😞 Anonymkode: ea485...ca2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 På en vanlig runde så 20-30 minutter. Det er kun når det har vært 30 grader ute og 24 grader inne at svetten renner, eller når vi har sex på rusmidler i flere timer. Anonymkode: be379...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I hvilke stillinger blir han sliten og du ikke? Er ikke akkurat revolusjonerende nytt hvis han blir mer sliten i misjonæren eller doggy 😄 Min mann holder ut så lenge han/jeg vil, men det er klart at pumpingen blir litt mindre hard og intens og kommer i kortere intervaller når vi har holdt på en stund. Verre med lårene mine når jeg rir 😞 Anonymkode: ea485...ca2 Doggy er best for kondisen Anonymkode: 3fd91...dbb 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg lurer altså på det som står i overskriften. Er ikke i verdens beste form selv, men trener litt av og på, går litt tur osv. Har tenkt litt på at jeg er den som holder lengst ut i senga. Har skjedd flere ganger at han har sagt at nå må vi vente litt, han blir ofte gjennomvåt av svette, klissvåt i håret, puster tungt lenge osv., mens jeg ikke er sliten i det hele tatt, dvs. kan kjenne det litt i kroppen av og til, men blir ikke svett eller puster tungt. Og vil holder ikke på spesielt lenge eller "kreativt" heller, for å si det sånn. Høres ut som at jeg er det villdyret nå, men det kjennes virkelig ikke sånn ut. Krever jeg for mye? Vil jo ikke ta livet av han heller. Anonymkode: 09dbf...6a7 Hvem er mest aktive da ?Det har jo mye å si ?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I hvilke stillinger blir han sliten og du ikke? Er ikke akkurat revolusjonerende nytt hvis han blir mer sliten i misjonæren eller doggy 😄 Min mann holder ut så lenge han/jeg vil, men det er klart at pumpingen blir litt mindre hard og intens og kommer i kortere intervaller når vi har holdt på en stund. Verre med lårene mine når jeg rir 😞 Anonymkode: ea485...ca2 1 time siden, Mysticgirl skrev: Hvem er mest aktive da ?Det har jo mye å si ? Men det er det jeg mener, at jeg kan ri han ganske lenge uten å bli sliten på den måten, kan kanskje kjenne det i hoftene av og til, men at han blir dødssliten av å pumpe noen minutter på meg i misjonær og/eller bakfra. Det er kanskje snakk om 2-3-4 minutter, så er det litt pause eller vi berører hverandre/kysser før vi fortsetter. Etter sånn omtrent 3 ganger 3-4 minutter (med pause i mellom) er han altså gjennomvåt og orker ikke mer. Og sist var det bare en gang og veldig slapt/lite energi på slutten. Blir jo bekymret, men han er jo en typisk mann og sier ikke mer enn at han trenger pause, men at alt annet er i orden. Kommer ikke til å tørre å ha sex med han hvis dette fortsetter. Anonymkode: 09dbf...6a7
TomHm Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er det jeg mener, at jeg kan ri han ganske lenge uten å bli sliten på den måten, kan kanskje kjenne det i hoftene av og til, men at han blir dødssliten av å pumpe noen minutter på meg i misjonær og/eller bakfra. Det er kanskje snakk om 2-3-4 minutter, så er det litt pause eller vi berører hverandre/kysser før vi fortsetter. Etter sånn omtrent 3 ganger 3-4 minutter (med pause i mellom) er han altså gjennomvåt og orker ikke mer. Og sist var det bare en gang og veldig slapt/lite energi på slutten. Blir jo bekymret, men han er jo en typisk mann og sier ikke mer enn at han trenger pause, men at alt annet er i orden. Kommer ikke til å tørre å ha sex med han hvis dette fortsetter. Anonymkode: 09dbf...6a7 Tørre? er du sammen med en 80 år gammel mann? Da skjønner jeg at kondisen er smådårlig altså.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 Trenger han pause fordi han blir sliten eller fordi han er i ferd med å komme? Min mann kan holde på så lenge han vil tror jeg. Han blir svett men aldri utslitt. Nå vet jeg ikke hvor lenge vi har sex (ligger ikke akkurat og ser på klokka) men alt i fra 5 min til 40min? Vi tar pauser innimellom der vi bytter stilling eller tar på hverandre, kysser osv. Noen ganger fordi han er i ferd med å komme. Noen ganger fordi det er godt. Tempoet varierer også. Hvis mannen din holder høyt tempo lenge så er det ikke rart han blir sliten. 🙂 Anonymkode: 352df...00d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 Forundrer meg at fokuset hos en kvinne er at puling er greia. Hadde en råpult dama så hadde hun bare fått vondt. Nei, her går det i et annet tempo, og hun kommer som en foss, om og om igjen. Lær dere heller mer om kroppen og hvordan ting henger sammen, så klarer dere å bidra til at hun kommer via klitoris, G-punkt og ved at Cervix trekker seg sammen. Når hun har fått disse variantene av orgasmer så skal en ikke se bort fra at hun med rolig anal penetrering kommer som ei kule så hun ikke klarer å gå på beina etterpå. Da er hun fint ferdig, slik at bamsefar kan ta henne i favnen og holde rundt henne til hun sovner. Bamsefar får ofte god frokost etter en flott natt og noen timer med søvn. Anonymkode: e8563...a93 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 10 timer siden, TomHm skrev: Tørre? er du sammen med en 80 år gammel mann? Da skjønner jeg at kondisen er smådårlig altså. Nei, han er ikke 80 😉 Anonymkode: 09dbf...6a7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger han pause fordi han blir sliten eller fordi han er i ferd med å komme? Min mann kan holde på så lenge han vil tror jeg. Han blir svett men aldri utslitt. Nå vet jeg ikke hvor lenge vi har sex (ligger ikke akkurat og ser på klokka) men alt i fra 5 min til 40min? Vi tar pauser innimellom der vi bytter stilling eller tar på hverandre, kysser osv. Noen ganger fordi han er i ferd med å komme. Noen ganger fordi det er godt. Tempoet varierer også. Hvis mannen din holder høyt tempo lenge så er det ikke rart han blir sliten. 🙂 Anonymkode: 352df...00d Fordi han er sliten, men det er ikke høyt tempo lenge, det er det jeg reagerer på. Anonymkode: 09dbf...6a7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Forundrer meg at fokuset hos en kvinne er at puling er greia. Hadde en råpult dama så hadde hun bare fått vondt. Nei, her går det i et annet tempo, og hun kommer som en foss, om og om igjen. Lær dere heller mer om kroppen og hvordan ting henger sammen, så klarer dere å bidra til at hun kommer via klitoris, G-punkt og ved at Cervix trekker seg sammen. Når hun har fått disse variantene av orgasmer så skal en ikke se bort fra at hun med rolig anal penetrering kommer som ei kule så hun ikke klarer å gå på beina etterpå. Da er hun fint ferdig, slik at bamsefar kan ta henne i favnen og holde rundt henne til hun sovner. Bamsefar får ofte god frokost etter en flott natt og noen timer med søvn. Anonymkode: e8563...a93 Jeg ser ikke bort fra at bamsefar kan ha et poeng eller to, men nå var det uansett puling som var tema akkurat nå 😊 Anonymkode: 09dbf...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er det jeg mener, at jeg kan ri han ganske lenge uten å bli sliten på den måten, kan kanskje kjenne det i hoftene av og til, men at han blir dødssliten av å pumpe noen minutter på meg i misjonær og/eller bakfra. Det er kanskje snakk om 2-3-4 minutter, så er det litt pause eller vi berører hverandre/kysser før vi fortsetter. Etter sånn omtrent 3 ganger 3-4 minutter (med pause i mellom) er han altså gjennomvåt og orker ikke mer. Og sist var det bare en gang og veldig slapt/lite energi på slutten. Blir jo bekymret, men han er jo en typisk mann og sier ikke mer enn at han trenger pause, men at alt annet er i orden. Kommer ikke til å tørre å ha sex med han hvis dette fortsetter. Anonymkode: 09dbf...6a7 Jeg hadde også blitt bekymret om min mann ble så sliten så fort. Hvor hardt pumper han på da? De første 3-4 minutter har ikke min mann engang begynt å pumpe hardt eller fort. Vi begynner alltid rolig. Pumper han hardt på med en gang "mister" han meg. Jeg trenger noen rolige minutter før det blir hardere, ellers er liksom ikke fitten helt aktivert, tross forspill. Min mann trenger ikke pauser selv om vi holder på en time, men han roer ned jevnlig, for mer kos, og å forsikre seg om at jeg henger med. Han trener imidlertid 5-6 ganger i uken. Anonymkode: cf616...0b5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Forundrer meg at fokuset hos en kvinne er at puling er greia. Hadde en råpult dama så hadde hun bare fått vondt. Anonymkode: e8563...a93 Noen av oss liker litt langvarig og/eller hard knulling. Anonymkode: 816be...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå