GhostHug Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Vurderer å kjøpe den men er usikker på om den vil gi noe inspirasjon/positivt til treningen? Noen som har lest?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Har lest den. Er en del treningsøkter der, og litt tekst. Teksten følte jeg var litt som på bloggen, men litt fint å lese om situasjoner i hennes liv og hvordan hun bruker fysisk aktivitet til å komme seg igjennom det. Har gjort en del av øktene, og de er greie og gøye men ble litt i overkant for en uten så mye erfaring. Det var mye øvelser på bein og mange øvelser som gikk igjen følte jeg, men dette kan være tilfeldig de øktene jeg gjennomførte. Uansett så syns jeg den er helt ok. Ville prøvd å låne den på biblioteket om de har den inne. Anonymkode: d0c27...a56
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 Jeg har lest den, og syns den var kjekk å lese, men jeg har allerede god motivasjon når det gjelder trening og kosthold. Hun skriver bra, det er lett å kjenne seg igjen i (hvertfall for en som er aktiv)😁 Anonymkode: d5eca...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå