Gå til innhold

1 liter te om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg drikker omtrent 1l te (+/-) nesten hver dag. Noen som vet om dette kan ha negative konsekvenser for kroppen? Er det for mye med en liter te om dagen, eller er dette helt greit? Kan nevnes at jeg ikke drikker kaffe eller energidrikker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du drikker urtete, så går det heilt greit. Å drikke veldig mye abre svart eller grøn te kan være litt verre. Om du varierer litt, så går det helt fint

Anonymkode: d1490...908

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du drikker urtete, så går det heilt greit. Å drikke veldig mye abre svart eller grøn te kan være litt verre. Om du varierer litt, så går det helt fint

Drikker alle mulige typer te... Grønn, sort, hvit, «infuso», osv... Skjeldent det går mange kopper av samme te om dagen. Hva mener du når du skriver at det kan være litt verre med svart eller grønn te?

Skrevet

Fire-fem krus? Hva tror du selv?

Anonymkode: 92a2e...9d6

Skrevet

En liter over en hel dag er da ikke så mye, jeg drikker gjerne flere kanner i løpet av ettermiddagen/kvelden.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? :klo:

Skrevet

Jeg hadde dødd da. Er så allergisk. Te som er så godt!!! 

Men jeg trodde hvertfall te var veldig sunt 😄

Anonymkode: 15461...8be

Skrevet
På ‎22‎.‎02‎.‎2019 den 16.13, minikrølla skrev:

Hei

Jeg drikker omtrent 1l te (+/-) nesten hver dag. Noen som vet om dette kan ha negative konsekvenser for kroppen? Er det for mye med en liter te om dagen, eller er dette helt greit? Kan nevnes at jeg ikke drikker kaffe eller energidrikker. 

Får du ikke brune/gule tenner av så mye te?

Anonymkode: 3b203...a39

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...