AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Vi har sjelden sex, så da blir det til litt onani i dusjen. For å komme i "mål" må en jo fantasere, jeg har sluttet å fantasere om kona da det ikke gir meg noe, nå i det siste har jeg hver eneste gang fantasert om en venninne av oss. Venninnen er singel og jeg er nok litt avstandsforelsket. Men har aldri gjort andre fremstøt, enn fantasien når jeg er for meg selv. Er dette å betrakte som utroskap? Føler jo egentlig at det er litt galt å ikke fantasere om henne jeg lever sammen med, men det blir liksom ikke det samme. Mer spennende å fantasere om det forbudte... Anonymkode: 2a0c3...adf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Syns det ikke er innafor å fantasere om noen man omgås , både av respekt for partner, og for den stakkars uskyldige jenta. Siden du er fortelsket i henne er det en form for utroskap syns jeg. Anonymkode: 52834...967 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Hvorfor har dere sjelden sex? Anonymkode: 924f3...19d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Det kalles utroskap i tankene. Veldig på grensen, men samtidig veldig naturlig tror jeg. Ikke veldig mange som aldri tenker på en annen ..... Anonymkode: 94b72...2ab
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har dere sjelden sex? Anonymkode: 924f3...19d Hun mangler desverre lyst på grunn av sykdom og medisiner, dermed er det sjelden hun får lyst på sex. Anonymkode: 2a0c3...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå