AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Dere som jobber i barnehage, skoler, SFO eller andre steder med barn og unge; hva er det fineste dere har fått av tilbakemeldinger fra barna/foreldrene/de foresatte? Anonymkode: b058a...9d2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Her var det stille gitt. Kanskje jeg heller burde vinkle tråden mot hva som er de verste tilbakemeldingene pedagoger har fått.... Anonymkode: b058a...9d2
absinthia Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 De fineste tilbakemeldingene jeg får, er for meg, når foreldre forteller at jeg har inspirert barna deres på ett eller annet vis. Da vet jeg at det jeg gjør er riktig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Når noen sier eller viser at jeg har gjort en forskjell. Anonymkode: 3e8c2...007 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Når det ene barnet i barnehagen sa til meg: jeg vet at du elsker meg, jeg. Da vet jeg barnet føler seg trygg og «elsket» og har det bra i barnehagen pga meg 😊 Dette var en fin tråd. Anonymkode: 76e6d...56e 5
Pioner Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Jeg hadde laget en avtale med eg barn om at jeg skulle være sammen med det i en gitt situasjon som barnet egentlig ikke turde delta på. Barnets foresatt kom til meg før situasjonen fant sted og spurte om jeg hadde en avtale med barnet for de hadde snakket om det dagen før og barnet hadde sagt at det ble bedre når jeg sa jeg kunne være med, så skulle hn delta. Det er så fint å være en del av hverdagen til barn og gjøre en forskjell. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 «Når jeg først skal være så jævlig hjelpetrengende er jeg glad det er du som er her» hjertesmelt.... Anonymkode: 7e5aa...7f1 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 Etter en dag hvor alle de andre faste ansatte på avdeling var syke og jeg var der med bare vikarer fikk jeg en liten gave og et kort med noen fantastiske ord fra foreldrene til et av barna "mine" hvor det sto mye fint om meg, om hvor flink jeg var og verdifull for barna. Det kortet har jeg på tavla mi, vurderer å ramme det inn og se på det når jeg har en dårlig dag og ikke selvtilliten er på topp. Ellers er det alltid et lyspunkt når barna roper navnet mitt og kommer løpende mot meg og gir meg en god klem, sitter på fanget mitt eller når de sier de elsker meg. Mange av foreldrene sier barna snakker mye om oss ansatte hjemme også, det er godt å høre at vi setter spor hos de søte små. Hvorfor skriver du pedagagoger? Jeg er fagarbeider, og alle i barnehagen er viktig for barna, både assistenter, fagarbeidere og pedagoger. Anonymkode: c3c75...6d4 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 På en skole jeg jobbet før, var det en greie med å skrive kort og lapper til hverandre. Fikk noen kort der det står ting som «du er verdens beste lærer» og sånn . Ellers, kommentarer som: Du er snill. Du kjefter ikke på oss. (Ja jeg tok det som et kompliment haha) Du har alltid så morsomme oppgaver! Fikk tilbakemelding fra en forelder at jeg var en god engelsklærer. Barnet hadde blitt så flink i engelsk! Anonymkode: 530aa...27e
Fjaselina Skrevet 22. februar 2019 #10 Skrevet 22. februar 2019 Innimellom rasende små menneske som slenger banneord som konfetti over alle i nærheita, er det gull å få tilbakemelding om at eit barn veit at eg er glad i han/henne. Eg går store delar av arbeidsdagen ilag med born med store utfordringar, så eg er vant til forskjellig... Men dei kjem også av og til med hjertet heilt utanpå gensaren, og er så inderlig gode! Eg seier veldig ofte at eg er glad i deg, og viser det enda oftare. Og det når tydeleg inn ❤ 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 Får høre så mye, hverdagen med barn er så fantastisk. Får høre mye, hver eneste dag. Tror det beste har vært "mamma". Når barna blir så trygge at de hopper opp i fanget mitt for litt kos og kaller meg mamma, da føler jeg at jeg har gjort noe riktig. Anonymkode: be5a5...264
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #12 Skrevet 22. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skriver du pedagagoger? Jeg er fagarbeider, og alle i barnehagen er viktig for barna, både assistenter, fagarbeidere og pedagoger. Anonymkode: c3c75...6d4 Det var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Jeg er selv pedagog/jobber på ungdomstrinnet, så det ble bare formulert slik der og da. Alle som jobber med barn i barnehage, skole m.m. er selvsagt hjertelig velkommen til å svare. 👍🏻 Anonymkode: b058a...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå