AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvordan i all verden får dere det til? Hvordan kan jeg legge til bilder i tråder fra mobil? Anonymkode: be154...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Del Skrevet 24. februar 2019 På 22.2.2019 den 14.20, AnonymBruker skrev: Hvordan i all verden får dere det til? Hvordan kan jeg legge til bilder i tråder fra mobil? Anonymkode: be154...cc0 Vet ikke. Anonymkode: 2d863...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Del Skrevet 25. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Anonymkode: 2d863...4da Du og du, det vsr et veldig nyttig svar. Anonymkode: be154...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Del Skrevet 25. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du og du, det vsr et veldig nyttig svar. Anonymkode: be154...cc0 Sorry. Jeg løftet frem tråden i håp om at andre kunne hjelpe Er det en funksjon på mobil for å kopiere bildeadresse, sik at du deretter kan lime inn bilde i innlegg? Anonymkode: 2d863...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. februar 2019 #5 Del Skrevet 25. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry. Jeg løftet frem tråden i håp om at andre kunne hjelpe Er det en funksjon på mobil for å kopiere bildeadresse, sik at du deretter kan lime inn bilde i innlegg? Anonymkode: 2d863...4da Hmm.. må vel laste ned bildet først, og deretter laste det opp slik som man gjør på pcen? Aner egentlig ikke, henger ikke her med annet enn pcen. (Guiden min er forresten utdatert nå) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå