AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Er en KG-veteran kan man si, og opplever det å lage tråder inne på KG byr på så mangt. En del troll og negative mennesker, men de er i mindretall. Opplever at det er langt flere oppegående voksne som svarer i trådene. Prøvde her forleden, for moro skyld, å opprette en tråd inne på diskusjon.no. Der opplevde jeg langt flere, kanskje 90% av alle som svarte i tråden svarer på samme måte som de negative her inne på KG som er i mindretall. Blant annet langt mer hets, negativitet, nedlatenhet og alt i alt virket det som det var veldig unge mennesker der inne eller mennesker som sliter mye med sitt indre. Noen som kan bekrefte/avkrefte at det er en viss forskjell mellom brukergruppen til KG vs. Diskusjon.no? Anonymkode: d4783...48c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 På diskusjon.no ble jeg bannet etter et par innlegg, ettersom en moderator var med i diskusjonen i tråden og tapte / hadde ingen motargumenter, så istedenfor så gikk han og sjekket at jeg hadde et brukernavn tidligere (som ikke var bannet...) men siden jeg ikke husket passordet for den brukeren lenger (år siden) lagde jeg ny bruker, dette brukte han som unnskyldning for å rydde meg av banen siden det angivelig var imot reglene å ha to brukernavn, og dermed "vant" han diskusjonen (selv om han ikke hadde noen gode motargumenter...) ved å bannne meg. Patetisk mod team ihvertfall, vet ikke så mye om brukermassen ellers siden besøket ble kortvarig. Men mod teamet virker være noe SJW greier ihvertfall. Feelings over facts, og alternative metoder for å sikre at ingenting "galt" men sies. Anonymkode: 03294...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå