AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Jeg har Eika-bank og appen er elendig. Det vil si at den er veldig ustabil og vanskelig å logge inn på. Jeg vurderer å bytte bank bare på grunn av dette. Så hvilken app har du, og hva er bra med den? Anonymkode: 51b00...390
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 DNB var ræva, men oppgraderte nylig så funker bra. Anonymkode: f58a9...b4e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Da jeg brukte touch-ID som innlogging på appen til SR-banken hadde jeg konstant problemer. Måtte slette og laste opp på ny støtt og stadig. Da jeg valgte kode som innlogging forsvant problemet. 🤷♀️ Anonymkode: 37ae7...b37
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Stabiliteten på Eika-appen varierer merkelig nok fra bank til bank. Jeg har via en lokalbank og den er elendig, mens en annen bank med samme app, der fungerer den helt utmerket. Anonymkode: 76d25...697
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Jeg er også svært misfornøyd med min EIKA-bank sin app. Ustabil, uoversiktlig og lite brukervennlig. Samboer har Sparebanken Vest, og den appen har jeg sansen for! Veldig stabil og god å bruke, har de fleste funksjoner og er lett å forstå. Anonymkode: 5b3e2...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå