idaho91 Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Hei :) Vi har kjøpt oss nytt hus, og trenger derfor noen nye møbler. Pga hund så må vi gå for skinnsofa, og jeg synes norske møbelbutikker har dårlig utvalg, eller så er det svinedyrt. Ser at trademax.no har en del utvalg av skinnsofaer som ikke fører til økonomisk ruin, og lurer på om noen her har erfaring med handling fra dem? Har sett at de har fått en del negative kommentarer for noen år tilbake, men mye mulig de har skjerpet seg nå. Del gjerne ris og ros her :)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Har god erfaring med trademax. Men har aldri betalt med en gang tatt det på faktura og betalt fakturaen når varen har kommet og fått sjekket om alt var bra med den Anonymkode: 9cb9c...bc4
idaho91 Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har god erfaring med trademax. Men har aldri betalt med en gang tatt det på faktura og betalt fakturaen når varen har kommet og fått sjekket om alt var bra med den Anonymkode: 9cb9c...bc4 Ja det er det vi tenker å gjøre om vi velger å handle derfra Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Har god erfaring, men lang ventetid på visse ting. Det har nå skjedd når vi har handlet andre steder også. Også løfter de ikke møblene helt inn med mindre du betaler for det, det var forsåvidt ikke et problem for oss. Sofaene er ikke super myke de jeg har erfart som er ifra trademax, men fortsatt behagelige. Anbefales, seng derimot ville jeg droppet og heller spart opp til en dere kan prøve selv. Finnes også et sted i Sverige varene kan ses og prøves om det er mer av intr for dere. Husker nå ikke hvor det er. Anonymkode: b1742...344
idaho91 Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Har god erfaring, men lang ventetid på visse ting. Det har nå skjedd når vi har handlet andre steder også. Også løfter de ikke møblene helt inn med mindre du betaler for det, det var forsåvidt ikke et problem for oss. Sofaene er ikke super myke de jeg har erfart som er ifra trademax, men fortsatt behagelige. Anbefales, seng derimot ville jeg droppet og heller spart opp til en dere kan prøve selv. Finnes også et sted i Sverige varene kan ses og prøves om det er mer av intr for dere. Husker nå ikke hvor det er. Anonymkode: b1742...344 Okei, takk for svar! Nei ny seng blir det nok ikke med det første uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå