AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Noen erfaringer med turnus, jobbe natta eller lmarbeidstider utenom det vanlige når man har småbarn på 50/50? Anonymkode: 10217...924
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Har ingen erfaringer, men står snart i samme situasjon. Vi tenker at jeg skal ha barna når han jobber i og med at han har tredelt turnus med tidlig/sen/natt, og han har dem når han har fri. Det betyr at det ikke blir en uke her og en uke der, men litt ujevne perioder hos hver. Men det går opp med 50/50 i løpet av 6 uker, og så startet turnusen på nytt igjen. Håper at det vil fungere bra. Anonymkode: 36ed0...1eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Står også snart i samme situasjon. Håper på tips på hvordan det fungerer med andre i turnusjobber. Anonymkode: 4f2c0...189
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 Jeg har jobbet over 10 år i en fast kveld/natt turnus, har et barn som er annenhver uke hos meg og den andre forelderen, og jeg er dønn avhengig av at barnet kan sove hos mine foreldrene de dagene jeg jobber. Vi er heldige og bor rett i nærheten av hverandre. Uten den muligheten kunne jeg ikke hatt den jobben jeg har. Barnet begynner å bli så stort nå (tenåring) at vi noen få ganger har prøvd ut at barnet får være hjemme alene når jeg er på jobb om natta, men bare en sjelden gang i spesielle tilfeller, men det er ikke aktuelt å gjøre noen vane ut av det. Anonymkode: 0ccc3...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå