Gå til innhold

Er så lei av trolletrådene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser gjennom overskriftene på trådene og klikker meg inn på en og annen, og raskt oppdager jeg at dette er en trolletråd. Ts har møtt noen som oppfører seg så hinsides meningsløst og sinnssykt at det blir gjenkjennelig som trolling. Åja, enda en trolletråd tenker jeg da, før jeg vurderer å svare eller klikke meg bort. Det er så slitsomt å oppdage at det er troll gang på gang.

Anonymkode: 2f1f7...8d7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er langt mellom de seriøse innleggene som også er interessante. Så det er et "marked" for trolling. Dårlig trolling er kjedelig, god trolling er irriterende. Det blir som et valg mellom pest eller kolera. Men vi behøver jo ikke henge her. Det er bare det at resten av tilværelsen ofte er kjedelig og/eller irriterende også. Et jævla liv.

Anonymkode: 6798b...7f9

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er langt mellom de seriøse innleggene som også er interessante. Så det er et "marked" for trolling. Dårlig trolling er kjedelig, god trolling er irriterende. Det blir som et valg mellom pest eller kolera. Men vi behøver jo ikke henge her. Det er bare det at resten av tilværelsen ofte er kjedelig og/eller irriterende også. Et jævla liv.

Da foreslår jeg at du poster oftere med interessante innlegg. Siden du mener det er så dårlig her, får du gjøre ditt for å øke nivået.

Så sant du er i stand til det. Her må man yte, ikke bare sitte å klage over at andre ikke tilfredsstiller ditt høye nivå.

Anonymkode: 3f6df...5c0

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser gjennom overskriftene på trådene og klikker meg inn på en og annen, og raskt oppdager jeg at dette er en trolletråd. Ts har møtt noen som oppfører seg så hinsides meningsløst og sinnssykt at det blir gjenkjennelig som trolling. Åja, enda en trolletråd tenker jeg da, før jeg vurderer å svare eller klikke meg bort. Det er så slitsomt å oppdage at det er troll gang på gang.

Veldig enig. Jeg skulle ønske at moderatorene hadde tatt mer tak i dette. Feks når de ser brukere som gjentatte ganger utgir seg anonymt for å være noe de ikke er. Menn som later som de er damer som liker stor pikk er jo en gjenganger. Nå er det ikke sikkert at det er så lett å overvåke dette, men for meg er det helt greit om de utviser litt skjønn. Det begynner å bli slitsomt med så mye tull.

En annen mulighet (som jeg ikke vet om er en reell mulighet) hadde vært å la trådstarter selv bestemme om det hadde vært greit med anonyme innlegg i hennes/hans tråd.

Anonymkode: 2c24f...9e7

• Liker 3
Skrevet

Aner du hvor sårende det er når troll som deg kaller livet mitt (og andres) for trolling? Tror du hva du opplever og synes er fornuftig oppførsel er fasit for hva alle andre opplever og hvordan folk vi andre møter oppfører seg? Slutt å ødelegge andres tråder og finn heller på noe annet å gjøre. 

Anonymkode: 0a15b...4b4

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slitsomt.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da foreslår jeg at du poster oftere med interessante innlegg. Siden du mener det er så dårlig her, får du gjøre ditt for å øke nivået.

Så sant du er i stand til det. Her må man yte, ikke bare sitte å klage over at andre ikke tilfredsstiller ditt høye nivå.

Men livet mitt er jo dønn kjedelig, og uinteressant for alle andre (for meg også, ofte), dessverre. Så jeg kan bare syte, og ikke yte, akkurat som alle andre.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men livet mitt er jo dønn kjedelig, og uinteressant for alle andre (for meg også, ofte), dessverre. Så jeg kan bare syte, og ikke yte, akkurat som alle andre.

Er nok mange som ikke syter.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, akkurat mitt problem også :P 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Syns du at det er høyt nivå å ikke trolle? :) 

Skrevet

Jeg elsker god trolling. 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du at det er høyt nivå å ikke trolle? :) 

Nei. Jeg kommenterte at det var langt mellom de seriøse innleggene. Jeg har ikke sagt et ord om å trolle.

Skrevet

Der leste jeg et langt innlegg igjen, uten avsnitt til og med og måtte bare konkludere med troll. Sukk.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig i dette.

Men mestertrolleren Pet hadde mange kjempemorsomme trolletråder som ikke utga seg for å være noe annet enn akkurat det. :ler:

Anonymkode: 770b9...50d

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du slutte å henge her på Kvinneguiden...        

Anonymkode: 5fe81...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...