AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Vet dette kanskje er et litt dumt spørsmål av meg, men hvordan setter man inn penger i banken? Jeg har 500kr jeg skulle ha satt inn og som jeg gjerne vil få inn på mitt bankkort. Kan dette evt gjøres i minibank? Er forresten en jente på under 18. Takk på forhånd! Anonymkode: ed43a...847
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 ikke minibank, men innskudds automat. Det er ferre av dem en minibanker, men om du googler banken din + innskuddsautomat finner du hvor din bank har noen. Hvis du har DNB kan du bare ta med kortet ditt eller kontonummer og sette dem inn i bank i butikk i nærmeste matbutikk som har det Anonymkode: 4d386...71f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Post i butikk kan du bruke hvis du har DNB, ellers finnes det innskuddsautomater i noen banker. Eller kanskje du kjenner noen som liker kontanter, som du kan gi 500-lappen til, så kan de vippse deg 500? Anonymkode: cb0ae...127 1
applestories Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Jeg bor på et lite sted, og begge tettstedene i nærheten har minibanker der du kan sette inn penger, i tillegg til rene innskuddsautomater. Begge steder inne i en gang i tilknytning til banken. Mulig det er spesielt for Sparebanken Sogn og Fjordane, men jeg visste ikke at det var mulig før jeg sto ved minibanken og så at det var et alternativ som het "Innskudd" eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Når mine sønner får kontanter av f eks besteforeldre til burstdag, vippser jeg over beløpet til dem og bruker kontantene. Kan ikke foreldrene dine gjøre dette for deg ? Anonymkode: 74bb7...51e 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Ts, du må gjøre det i innskuddsautomaten i din bank. Du må som regel ha et bankkort for å sette inn. Hvis du har DNB kan du sette inn i Post i butikk - hvis du ikke har DNB kan du også bruke Post i butikk, men da må du fylle ut en giro og betale skjorta i gebyr for det. In short: det kommer altså an på hvilken bank du har. (Har du f eks Sbanken, har de ingen løsning for å sette inn kontanter direkte på konto da det er en digital bank). Anonymkode: 577d7...b1a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet dette kanskje er et litt dumt spørsmål av meg, men hvordan setter man inn penger i banken? Jeg har 500kr jeg skulle ha satt inn og som jeg gjerne vil få inn på mitt bankkort. Kan dette evt gjøres i minibank? Er forresten en jente på under 18. Takk på forhånd! Anonymkode: ed43a...847 Hva slags bank har du og hva slags bankkort har du? Anonymkode: 1b672...1aa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet dette kanskje er et litt dumt spørsmål av meg, men hvordan setter man inn penger i banken? Jeg har 500kr jeg skulle ha satt inn og som jeg gjerne vil få inn på mitt bankkort. Kan dette evt gjøres i minibank? Er forresten en jente på under 18. Takk på forhånd! Anonymkode: ed43a...847 Du må inn i en fysisk bank med minibank for innskudd og ha kort med deg. Anonymkode: e75d3...401
TMB Skrevet 25. februar 2019 #9 Skrevet 25. februar 2019 På 22.2.2019 den 10.05, AnonymBruker skrev: Post i butikk kan du bruke hvis du har DNB, ellers finnes det innskuddsautomater i noen banker. Eller kanskje du kjenner noen som liker kontanter, som du kan gi 500-lappen til, så kan de vippse deg 500? Anonymkode: cb0ae...127 Du kan bruke Post-i-butikk også om du ikke har DNB. Forskjellen er at i stedet for å sette inn kortet og få det direkte inn på konto så taster du inn ønsket kontonummer på terminalen. Har gjort dette flere ganger. Ingen gebyr eller noe.
MortenMinstelønn Skrevet 25. februar 2019 #10 Skrevet 25. februar 2019 På 22.2.2019 den 9.55, AnonymBruker skrev: Vet dette kanskje er et litt dumt spørsmål av meg, men hvordan setter man inn penger i banken? Jeg har 500kr jeg skulle ha satt inn og som jeg gjerne vil få inn på mitt bankkort. Kan dette evt gjøres i minibank? Da sønnen min var rundt åtte år og vi skulle kjøpe noe på nett til ham, så kom han med sparegrisen sin og satte seg på fanget mitt foran PC-skjermen. Jeg syntes det var så søtt. På en eller annen måte trodde han at han kunne putte mynter inn i skjermen:) Han er 15 nå og jeg minner han på det fra tid til annen. Han smiler litt skrått og begynner å snakke om noe annet:) hehe 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #11 Skrevet 25. februar 2019 Du kan opprette en konto i DNB gratis og så sette inn på den på post i butikk (det heter ikke bank i butikk lenger). Anonymkode: ac765...720
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #12 Skrevet 25. februar 2019 På Friday, February 22, 2019 den 8.55, AnonymBruker skrev: Vet dette kanskje er et litt dumt spørsmål av meg, men hvordan setter man inn penger i banken? Jeg har 500kr jeg skulle ha satt inn og som jeg gjerne vil få inn på mitt bankkort. Kan dette evt gjøres i minibank? Er forresten en jente på under 18. Takk på forhånd! Anonymkode: ed43a...847 Med ett så lavt beløp som 500 kroner, så kan du vel bruke dem neste gang du er på dagligvarebutikken eller noe? Anonymkode: c510d...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå