AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg har datet en i ca 5 mnd nå vi har skrevet mye lengre, men det tok litt tid før vi møttes første gangen. Vi har hatt kontakt hver dag, og siden oktober har vi snakket på tlf/facetime o.l hver eneste dag i tillegg til å møtes. Han er nok en som trenger litt tid på seg for det tok lang tid før vi hadde sex, men han har ikke endret seg noe i ettertid. Han tar like mye kontakt og vi snakker like ofte. Han sier han er interessert og at han liker meg, men så kommer det store MEN... Han er ikke fra norge, han er lei av jobben sin her og driver å søker på ny jobb. Jeg sa at hvis han hadde bodd i nærheten av meg har jeg kontakter som kan hjelpe han å få ny jobb( han bor såpass langt unna at han må flytte hvis han skal jobbe her). Jeg mener ikke at han skal flytte inn med meg, for det er alt for tidlig. Jeg ser på han at han er mye mer nedstemt over å ikke komme på intervju, og ikke få svar når han er på intervju. De har en helt annen prosess i hjemlandet hans, og jeg har prøvd å forklare han at det er veldig vanskelig her, og at ofte sier arbeidsgiverne at de gir deg et svar innen noen dager, men så gjør de ikke det. Han sier at han tenker mye på jobben han hadde i hjemlandet, og at han likte den. Han savner denne jobben og tenker mye på å ta den tilbake. Han sa at det bare er tanker han har og at han ikke tror han skal reise hjem. Uansett har jeg begynt å tvile. Han vil ta ting veldig sakte, men har blitt enige om at det bare er oss. Det var hans forslag å ikke møte andre, selv om jeg vil mer. Jeg tror han misforstår litt hvordan det er i norge, og at man fint kan være sammen uten å gifte seg i morgen. Jeg tror at der han er fra er det super seriøst så fort man er sammen, og man "nesten" er gift før man bor sammen. Sånn for å sette det veldig spissen. Jeg har blitt veldig glad i han, og liker han veldig godt. Det er derfor jeg ikke har lyst til å stå der om noen mnd hvor han forteller at han bestemte seg for å flytte hjem. Jeg har fortalt han at jeg egentlig ikke vil bo i norge, men altså for å flytte med noen så må det være seriøst for min del. Er det lurt å bare vente å se? Hva bør jeg gjøre? Jeg vil bare finne en løsning jeg kan slå meg til ro med, blir så slitsomt å vippe mellom to løsninger hele tiden. Anonymkode: 572df...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Del Skrevet 22. februar 2019 Du spør hva jeg ville ha gjort. Om jeg var i dine sko hadde jeg aldri møtt noen fra utlandet i utgangspunktet (med mindre det gjelder skandinavia) fordi kulturforskjellene blir for store. Anonymkode: 8d4e8...9e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Del Skrevet 22. februar 2019 Personlig synes jeg dere har datet for lenge. 2-3 måneder holder for en fyr til å finne ut av hva han ønsker. Da synes jeg det er rimelig at du spør om dere ikke er kjærester. Hvis han da kommer med unnskyldninger som: «Jeg liker deg godt, men vil at det skal gå sakte», eller «jeg bryr meg så mye om deg, men jeg skal flytte ut av landet» (noe han helt sikkert visste da dere begynte og treffes), er alt bare bs. Gutter er ego, vil de virkelig ha noe, så viser de det. Dere tekster også ofte? Hvor ofte møtes dere, da? Typisk at gutter tekster masse, og heller vil møtes sjeldnere. Minimal innsats fra hans side, men han får deg dessverre på kroken. Fortell han at du kommer til å trekke deg fullstendig tilbake (kun om du klarer det), fordi dere ikke er ute etter det samme. Anonymkode: d7abe...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Del Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du spør hva jeg ville ha gjort. Om jeg var i dine sko hadde jeg aldri møtt noen fra utlandet i utgangspunktet (med mindre det gjelder skandinavia) fordi kulturforskjellene blir for store. Anonymkode: 8d4e8...9e7 Jeg klarer ikke like norske menn dessverre! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg dere har datet for lenge. 2-3 måneder holder for en fyr til å finne ut av hva han ønsker. Da synes jeg det er rimelig at du spør om dere ikke er kjærester. Hvis han da kommer med unnskyldninger som: «Jeg liker deg godt, men vil at det skal gå sakte», eller «jeg bryr meg så mye om deg, men jeg skal flytte ut av landet» (noe han helt sikkert visste da dere begynte og treffes), er alt bare bs. Gutter er ego, vil de virkelig ha noe, så viser de det. Dere tekster også ofte? Hvor ofte møtes dere, da? Typisk at gutter tekster masse, og heller vil møtes sjeldnere. Minimal innsats fra hans side, men han får deg dessverre på kroken. Fortell han at du kommer til å trekke deg fullstendig tilbake (kun om du klarer det), fordi dere ikke er ute etter det samme. Anonymkode: d7abe...990 Vi møtes så ofte vi kan pga avstand. Vi snakker på video flere timer om dagen hver dag pga at vi ikke kan kjøre til hverandre i uke dagene. Jeg syntes ikke det er så lenge pga at jeg har en sønn, men jeg vet han bryr seg om meg. Har tatt det opp med han litt og så reaksjonen hans, han ble skikkelig lei seg.. jeg klarer ikke trekke meg nå, og jeg vil ikke, men jeg føler at jeg må! ts Anonymkode: 572df...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå