Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #1 Del Skrevet 12. april 2005 Har noen prøvd denne DVD'n? Tittelen var så treffende synes jeg, i forhold til hvordan jeg sikkert kommer til å føle meg når jeg skal ligge der og kave foran tv'n. :oops: Derfor har jeg bestilt den, og gleder meg veldig til å få den også faktisk. Faktisk såpass utålmodig nå at jeg må spørre dere om noen har erfaringer..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 den er helt lik de andre pilates videoene bare at denmne går uuuutrolig sakte... alt for sakte for min del. virkelig inn med spiseskje og det har ikke jeg tolmodighet til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 12. april 2005 #3 Del Skrevet 12. april 2005 Er pilates trening med en sånn svær ball, eller? Og i tilfelle ja, hvor får vi tak i de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiny i.i. Skrevet 13. april 2005 #4 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har den. Er fornøyd, da jeg er en dummy. :-) Det er bare trening på matte, ikke med ball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #5 Del Skrevet 13. april 2005 Nå har jeg fått den! Så nå ligger den der på bordet og venter på å bli tatt i bruk. Jeg må bare psyke meg opp litt. :-? Men har ihvertfall kjøpt meg matte i dag. Tilsammen har jeg brukt 349 kr, det er jo mindre enn en mnd på SATS det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 13. april 2005 #6 Del Skrevet 13. april 2005 Meld gjerne fra hvordan det går! Vurdere å skaffe meg en sånn video jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #7 Del Skrevet 13. april 2005 Videoen virket bra nok den, litt slitsomt med dansk dubbing bare. Dette kan jeg jo kanskje stille på da, men gadd ikke det nå. Prøvde meg på den første halvtimen, det var slitsomt for utrente meg. Noen av øvelsene var litt vonde, spesielt "rulle som en hund" eller noe sånt, ble hardt å ligge på gulvet liksom, selvom jeg har matte. Men jeg gir ikke opp så lett! På'n igjen i morgen. :-) :o :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå