AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Jeg er en alenemor i begynnelsen av 40-åra,som under svangerskapet med barn Nr.2 utviklet hemoroider. Det er 6 år siden. Etter endt ekteskap har jeg en flott kjæreste på andre året, og vi er nå forlovet.( ikke samboere) . Forsøkte div kremer, uten hell. Forsøkte strikkebehandling av hemoroidene for litt over et år siden på sykehus. Det var 2 veldig unge leger og det var syyyykt smertefullt. De tok strikk på noen innvendig,men ikke utvendig. Skulle liksom komme tilbake for å gjøre samme prosedyre gjentatte ganger, men så smertefullt som det var ( og de virket uerfarne) så droppet jeg det. Hadde store smerter i etterkant også. Når det gjelder hvordan dette påvirker mitt sexliv ,så lurer jeg på hva dere menn tenker om kvinner som har hemoroider?? Jeg synes selv det må være turn off.....I utgangspunktet liker jeg også analsex,men med dette problemet, så er det uaktuelt. Veldig synd,da rumpa mi er en av de tingene ved kroppen min som jeg er fornøyd med. Kjæresten min gir meg mange komplimenter for den,men vet ikke hvor stor sjenanse dette gir meg å ha disse plagene. Det er smertefullt i hverdagen forøvrig også. Så hva gjør man? Anonymkode: 48f57...b17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Da ville jeg bedt om kirurgisk vurdering. Strikk fungerer som regel ikke, og er ekstremt vondt Anonymkode: 9901c...e0f 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 At det er smertefullt i hverdagen er det du burde fokusere på. Gå via fastlege og bli sendt til spesialist for vurdering. Anonymkode: 7b2b5...d94 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Kirurgisk behandling. Er det effektivt, og løser det problemet så det ikke kommer tilbake? Jeg skal ikke ha flere barn,da jeg steriliserte meg etter andremann. Anonymkode: 48f57...b17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Har du indre eller ytre? Har du indre vil jeg anbefale HAL-RAR-operasjon. Anonymkode: 52464...f94
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Både indre og ytre. ( 2 små på utsiden,,,,flere innvendig). Hva er HAL-RAR operasjon? Anonymkode: 48f57...b17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 https://www.siv.no/behandlinger/hemoroider-operasjon-hal Tatt det første som kom opp ved Google. Eventuelt kan man gå privat. Anonymkode: 52464...f94
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 Takk for linker til behandling. Men er det noen av dere som har personlig erfaring ifht effekten av et slikt kirurgisk inngrep? Og er det noen bivirkninger? Anonymkode: 48f57...b17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 Har ikke typ halvparten av folk hemoroider? Neppe noen som bryr seg. Jeg har det også og aldri fått noen kommentarer Anonymkode: aa18f...616 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #10 Skrevet 22. februar 2019 Var sammen med ei dame I nesten ti ar. Hun hadde hemorider, men det gikk fint. Brydde meg ikke om det, selv om de lyste mot meg I doggy staende 😂 Anonymkode: a9665...32d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 TS her ; har heller ikke fått noen noen kommentar fra min kjæreste,men er jo veldig selvbevisst på det i doggy-style stillingen . Man føler seg ikke særlig attraktiv....Eksmannen min brøy seg lite om det,, da han likte analsex. Men for egen del i hverdagen,så er nok kirurgisk inngrep det beste på sikt. Men bryr virkelig ikke menn seg om slikt ? (Visuelt) Anonymkode: 48f57...b17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #12 Skrevet 22. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her ; har heller ikke fått noen noen kommentar fra min kjæreste,men er jo veldig selvbevisst på det i doggy-style stillingen . Man føler seg ikke særlig attraktiv....Eksmannen min brøy seg lite om det,, da han likte analsex. Men for egen del i hverdagen,så er nok kirurgisk inngrep det beste på sikt. Men bryr virkelig ikke menn seg om slikt ? (Visuelt) Anonymkode: 48f57...b17 Jeg snakker ikke om analsex.Det er noe jeg aldri har gjort. Jeg mente hvis jeg trenger inn i hennes vagina bakfra, da ser du anus og,, men synet av hemorider der betyr ingenting. Anonymkode: a9665...32d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #13 Skrevet 22. februar 2019 Bless you 😉 Anonymkode: 48f57...b17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #14 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bless you 😉 Anonymkode: 48f57...b17 Og hvem er du? Anonymkode: a9665...32d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #15 Skrevet 22. februar 2019 He he...TS..Men det var ment som en oppskatning, da det var en kommentar fra en mann . Og det kanskje er min egen forutinntatthet ifht menns visuelle preferanser. ( og usikkerhet) . Fint å vite at det sitter mer i ens eget hode... Anonymkode: 48f57...b17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #16 Skrevet 22. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Var sammen med ei dame I nesten ti ar. Hun hadde hemorider, men det gikk fint. Brydde meg ikke om det, selv om de lyste mot meg I doggy staende 😂 Anonymkode: a9665...32d Hvor store var de ca? Anonymkode: aa18f...616
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #17 Skrevet 22. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her ; har heller ikke fått noen noen kommentar fra min kjæreste,men er jo veldig selvbevisst på det i doggy-style stillingen . Man føler seg ikke særlig attraktiv....Eksmannen min brøy seg lite om det,, da han likte analsex. Men for egen del i hverdagen,så er nok kirurgisk inngrep det beste på sikt. Men bryr virkelig ikke menn seg om slikt ? (Visuelt) Anonymkode: 48f57...b17 Ulempen med kirurgi er jo at man risikerer å få lukkemuskelen ødelagt og gå å lekke resten av livet, eller gå med sårhet fordi det er veldig vanskelig å gro helt ordentlig der uten bakterier osv som skubbes inn i såret. Da vet jeg ikke helt om det er verdt det jeg.... Tenker at da får heller menn tåle synet av det. Jeg har aldri fått noen kommentarer på det og den forrige samboeren min visste ikke at jeg hadde det engang, når jeg sa det selv på et tidspunkt. Anonymkode: aa18f...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå