Gå til innhold

Hvordan rir du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, teit spørsmål men jeg kjører på uansett 😅 hvordan rir dere? Jeg syntes selv det er vanskelig å ri og finner ikke helt ut av det. Blir sliten i beina. Jeg føler meg ubekvem i den stillingen også. Sitter dere rett opp, lent forover? Og går dere bare opp og ned eller gnikker dere frem og tilbake også? 

Vet jeg må finne ut av det selv. Men fint hvis noen har noen ideer å dele. Hva funker for DEG? :)

Anonymkode: f86d6...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg varierer mye. Rett opp, lent forover, lent bakover. Noen ganger på kne, noen ganger med føttene i senga/gulvet. Går både opp og ned og roterer med hoftene. Det er en stilling som krever litt lårmuskler, så skjønner godt at du blir sliten, men om mannen har sans for visuell stimuli, har han en fantastisk utsikt til alt. I tillegg kan du styre fart og vinkel selv, noe som kan lette orgasmen for din del dersom du er av de som kommer på det viset.

Anonymkode: 9acc4...6d6

Skrevet

Det beste er sitte helt ned pa ham og gnikke fram og tilbake er min erfaring. 

Anonymkode: 3ef2d...20b

• Liker 6
Skrevet

Følger denne i håp på mange gode svar. Jeg har aldri fått dreisen på den stillingen. Sliter med å få den inn til og med. Er så kleint 🤦‍♀️

Anonymkode: 6d496...585

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Følger denne i håp på mange gode svar. Jeg har aldri fått dreisen på den stillingen. Sliter med å få den inn til og med. Er så kleint 🤦‍♀️

Hvorfor vil den ikke inn? Merkelig. Er den for tykk , eller? 

Skrevet

Må trene squats, vet du.

Skrevet

Sitter mest med han helt inni meg og gnikker frem og tilbake, rett opp og ned eller liggende oppå han, bena i vanlig stilling. Men litt variasjon på alt. Kan humpe opp og ned, kan bevege bare rumpa/nedre rygg opp og ned mens jeg ligger oppå han, ofte begynner han å knulle meg unnenfra. Kan også stå på føttene noen minutter, helst når jeg har ryggen mot han. Ulike kombinasjoner av alt dette.

Høres ut som du har litt issues med selvbilde når du rir? Beste tipset jeg kan gi er å bare gi faen og være den kvinnen du er! Gjør det digg for deg sjæl og tenk at hvis han ikke liker det, så får det søren meg være hans problem 🤐

Anonymkode: 82ed1...6ff

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sitter mest med han helt inni meg og gnikker frem og tilbake, rett opp og ned eller liggende oppå han, bena i vanlig stilling. Men litt variasjon på alt. Kan humpe opp og ned, kan bevege bare rumpa/nedre rygg opp og ned mens jeg ligger oppå han, ofte begynner han å knulle meg unnenfra. Kan også stå på føttene noen minutter, helst når jeg har ryggen mot han. Ulike kombinasjoner av alt dette.

Høres ut som du har litt issues med selvbilde når du rir? Beste tipset jeg kan gi er å bare gi faen og være den kvinnen du er! Gjør det digg for deg sjæl og tenk at hvis han ikke liker det, så får det søren meg være hans problem 🤐

Ja, hvis du rir er du sjefen. Liker han det ikke, Kan du be ham overta. 😊

Skrevet

Jeg sitter med ryggen opp, kanskje litt fremoverlent når jeg blir sliten og må støtte meg mer på armene. 
Jeg gynger frem og tilbake for da får jeg stimulert klitten også, opp og ned gir meg ingenting

Anonymkode: 1e725...826

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter med ryggen opp, kanskje litt fremoverlent når jeg blir sliten og må støtte meg mer på armene. 
Jeg gynger frem og tilbake for da får jeg stimulert klitten også, opp og ned gir meg ingenting

Anonymkode: 1e725...826

Du har funnet stilen. Den er perfekt for max stimulanse. 👻

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er sitte helt ned pa ham og gnikke fram og tilbake er min erfaring. 

Det er for damer som er lat. Litt variasjon er bra har jeg funnet ut. 

Anonymkode: 85b77...1b7

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan dette virker det som👍

Anonymkode: 85b77...1b7

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil den ikke inn? Merkelig. Er den for tykk , eller? 

Jeg vet egentlig ikke, men føles som om den skal knekke 🤦‍♀️ Han må hjelpe til å få den inn og selv da går det bare hvis jeg er veldig våt.

Skrevet

Jeg også gnikker.

Det hender jeg tar føttene på hans skuldre og roterer litt mens jeg stimulerer meg selv med fingrene i tillegg.

Anonymkode: 778be...d67

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Varierer. Foroverlent, bakoverlent, rett opp og ned eller liggende over han . Både med knærne ned eller på huk. Kan også snu meg og ri andre veien.

Skrevet
55 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Varierer. Foroverlent, bakoverlent, rett opp og ned eller liggende over han . Både med knærne ned eller på huk. Kan også snu meg og ri andre veien.

Greit med variasjoner 

Skrevet

Skal jeg ri på måten som det som kjennes best for meg er å på en måte vugge meg frem å tilbake mens knærne er i madrassen, på den måten får jeg penetrering og berøring av klitt. Overkroppen varierer jeg enten bøyer jeg meg frem sånn at vi kan kysse, ellers så sitter jeg med ryggen ganske rett sånn at jeg kan stryke på han og klype han litt i brystvortene eller gi han ett lite show med å leke med klitten med ene hånden og brystene med den andre.

Det som er best for han er metoden når jeg rir med å hoppe opp og ned så i så raskt og hardt tempo som jeg greier. Har enten knærne på hver side av hoftene og kroppen rett eller bøyd fremover som i min favoritt. Eller så sitter i froskestilling med føttene i madrassen på hver side av hoftene, lårene ganske spredt, ryggen litt forover mens jeg balanserer med hendene på brystkassen hans. Han kan også hjelpe i den stillingen med å støte oppover eller med en våt tommel på klitten. Disse stillingene er kjempe deilig for meg også, men jeg greier likevel ikke komme, må nesten være i en annen stilling når vi kjører det tempoet å bare nyte å ta i mot. Men vet hvor godt det kjennes å bli hamret ned i madrassen, så liker å gjøre det mot mannen min også. Husker i begynnelsen og jeg kan enda bli litt flau over kroppen min, men prøver å se det igjennom hans øyne, for han ser på meg som jeg er super sexy selv om jeg har valker og litt for tunge pupper. Tror det er derfor jeg liker å ri, blikket han følger meg med er så heit. Men klarer ikke holde tempoet oppe lenge, så det er en avslutning for de siste minuttene. 

Anonymkode: 00f21...86b

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg ri på måten som det som kjennes best for meg er å på en måte vugge meg frem å tilbake mens knærne er i madrassen, på den måten får jeg penetrering og berøring av klitt. Overkroppen varierer jeg enten bøyer jeg meg frem sånn at vi kan kysse, ellers så sitter jeg med ryggen ganske rett sånn at jeg kan stryke på han og klype han litt i brystvortene eller gi han ett lite show med å leke med klitten med ene hånden og brystene med den andre.

Det som er best for han er metoden når jeg rir med å hoppe opp og ned så i så raskt og hardt tempo som jeg greier. Har enten knærne på hver side av hoftene og kroppen rett eller bøyd fremover som i min favoritt. Eller så sitter i froskestilling med føttene i madrassen på hver side av hoftene, lårene ganske spredt, ryggen litt forover mens jeg balanserer med hendene på brystkassen hans. Han kan også hjelpe i den stillingen med å støte oppover eller med en våt tommel på klitten. Disse stillingene er kjempe deilig for meg også, men jeg greier likevel ikke komme, må nesten være i en annen stilling når vi kjører det tempoet å bare nyte å ta i mot. Men vet hvor godt det kjennes å bli hamret ned i madrassen, så liker å gjøre det mot mannen min også. Husker i begynnelsen og jeg kan enda bli litt flau over kroppen min, men prøver å se det igjennom hans øyne, for han ser på meg som jeg er super sexy selv om jeg har valker og litt for tunge pupper. Tror det er derfor jeg liker å ri, blikket han følger meg med er så heit. Men klarer ikke holde tempoet oppe lenge, så det er en avslutning for de siste minuttene. 

Anonymkode: 00f21...86b

Veldig godt fortalt! Hvordan er penisen hans? 

Skrevet

Jeg har knær og legger i madrassen, ligger foroverlent mot han og twerker med rumpa i høyt tempo. Utrolig godt for oss begge.

Anonymkode: dad7b...538

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har knær og legger i madrassen, ligger foroverlent mot han og twerker med rumpa i høyt tempo. Utrolig godt for oss begge.

Anonymkode: dad7b...538

Hva mener du med twerker? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...