AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Igår skulle jeg vaske dunjakken min, og da bestemte selvfølgelig vaskemaskinen for å henge seg opp. Så når jeg skulle ta ut jakka var den klissvåt og maskina full av vann. Jeg fikk putta den i trommelen med baller og har så og si tromla den siden igår, men det hjelper ikke, det har samla seg sånne små dunballer her og der og den er absolutt ikke puffy mer. Har brukt baller i maskina og tatt den inn og ut for å rise, men ingenting hjelper. Synes også fargen ser mye blassere ut (er en oransje jakke). Har maskina ødelagt den? Hva gjør jeg? Dette er en ganske dyr jakke så utrolig kjipt at dette skulle skje.. Anonymkode: 59356...67a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Sjekka du vaskeanvisningen først? Heng den på tørk foran en ovn. Rist jakka innimellom og prøv å fordel dynen utover ettehvert som den tørker. Anonymkode: 4c280...c57
Million Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Lever den inn på et renseri, og se om de kan redde den.
Honey Dew Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 Det kan ha noe med vektfordelingen å gjøre. Vår maskin stopper også å sentrifugere hvis det er ett plagg i den. Da klarer den ofte ikke å spre dette og vil derfor stoppe med klissvått klesplagg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Den er helt tørr, men dunen har klumpa seg opp og den ser møkkete ut, har liksom fått svarte merker på ermene og nederst (ser ut som kullmerker nesten). Vaska med flere klær i maskina samtidig i lik farge, så er nok ikke vektfordeling. Maskina stopper opp på alle programmer, har testa ut. Kommer sånn på skjermen: E-18, akkurat som en feilmelding Anonymkode: 59356...67a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Du kan evt prøve å vaske den på nytt og tørke i tørketrommel med tennisballer? Anonymkode: 32382...09d
Viktualia Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 http://lmgtfy.com/?q=e+18+feilmelding+vaskemaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå