Gå til innhold

Liten klitoris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en forlenge klitoris ved operasjon? 

Anonymkode: 3f188...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle man gjøre det?

Anonymkode: e02b4...64f

• Liker 3
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt eller lest om at går an.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle man gjøre det?

Anonymkode: e02b4...64f

Slik at den lettere ble stimmulert under samleie. 

Anonymkode: 3f188...b03

Skrevet

En klitoris ser cirka slik ut: shutterstock_573001390.jpg?auto=compress

Det er ikke bare den lille tappen. Det går ikke an å operere den heller. Hvorfor ikke bare omfavne det du har, TS? 

Anonymkode: 69ec7...972

Skrevet

Det finnes mange variasjoner av leketøy og stillinger/teknikker man kan bruke for å stimulere klitoris under sex. Om operasjon hadde vært en mulighet er sjansen for større skade enn forbedring vært utfallet. Som bildet i tråden viser, klitoris er et ganske komplisert system. 

Skrevet

Men hvorfor ønsker du det. Jeg har selv en veldig liten klitoris, og er man ikke forsiktig nok med den, så gjemmer den seg og. Men jeg er jo fortsatt veldig fornøyd. Går an og bruke en liten vibrator ved samleie.

Anonymkode: d7629...717

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nå glad min er liten jeg! Synes den er så fin og søt! Får alltid vaginale orgamser. Sexologen: kan det ha noen sammenheng? At jeg har mere innvendig på en måte? 

Anonymkode: de0c9...333

Skrevet

3 uker med litt testosteron lokalt på klitoris kan gi effekt. Finnes vel en behandler i landet som har kompetanse på feltet. Søk henne opp da hun har forsket på testosteronbehandling av kvinner.

Anonymkode: 3d7e6...9fd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nå glad min er liten jeg! Synes den er så fin og søt! Får alltid vaginale orgamser. Sexologen: kan det ha noen sammenheng? At jeg har mere innvendig på en måte? 

Anonymkode: de0c9...333

Det er ingen sammenhelg mellom liten klitoris og det å få vaginale orgasmer. Alle er forskjellige, og det samme er skjedeveggene. Det er mange grunner til at noen kvinner lettere får vaginale orgasmer enn andre, men størrelse på klitoris har nok ingen sammenheng der. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min er også liten og jeg får også vaginale orgasmer veldig lett. Kan det være derfor kanskje? At mesteparten ligger inni og gir nytelse ved penetrering 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...