Gå til innhold

Innskrumpet pung

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pungen hans skrumper veldig inn under ereksjon og blir nesten borte. Andre som har opplevd liknende? 

Anonymkode: cadc2...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trekker seg opp i forventning.. 😉😁

• Liker 3
Skrevet

Ja har lagt merke til at ballene blir mindre når menn er kåte 😛 Jeg aner ikke hvorfor men har vel bare tenkt at det er noe automatisk som skjer når alt blodet og fokuset går ut i penisen , kanskje det må samle litt kraft fra ballene så ballene trekker seg sammen 😛 

Anonymkode: a0b66...85a

Skrevet

Eller varmer opp sæden med kroppsvarmen klar til utløsning eller noe 😛 

Anonymkode: a0b66...85a

Skrevet

Trallala, nå er det vinterferie i Oslo, trallala......

Anonymkode: fe516...92b

Skrevet

Sånn jeg ser på menn når de nærmer seg når jeg f.eks suger :P Når de er helt innskrumpet pleier det ikke være lenge før de kommer. 

Anonymkode: dfdb5...852

Gjest Alterego666
Skrevet

Pungen trekker seg sammen når temperaturen faller. Dette for å beskytte sæden i testiklene. Ikke direkte koblet mot kåthet, men mest sannsynlig en konsekvens av at pungen tas ut av varm bekledning og eksponeres for romtemperatur.

Etter et kaldt bad er pungen bare en innskrumpet rosin, og testiklene ligger tett inntil bukveggen.

Skrevet

At pungen trekker seg sammen, kommer av muskelfibre under huden i pungen som trekker seg sammen slik at testiklene trekkes inn mot kroppen. Det er kroppens naturlige reaksjon på opphisselse, og skal klargjøre sædcellene til orgasmen treffer. Hvor mye pungen trekker seg sammen er helt individuelt. :)

Skrevet

Feber ? 

Anonymkode: ab3f0...d8f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feber ? 

Anonymkode: ab3f0...d8f

nei. tror Tigertone har rett. 😁

Anonymkode: cadc2...cf9

Skrevet

Den ene ballesteinen min trekker seg helt inn i kroppen og forsvinner når jeg nærmer meg orgasme. Er det noen andre som har opplevd at ene eller begge testikler trekker seg inn rett før orgasme? Blir alltid litt bekymret for at den ikke skal komme ut igjen, men den gjør det heldigvis😅

Anonymkode: 5b412...7a5

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ene ballesteinen min trekker seg helt inn i kroppen og forsvinner når jeg nærmer meg orgasme. Er det noen andre som har opplevd at ene eller begge testikler trekker seg inn rett før orgasme? Blir alltid litt bekymret for at den ikke skal komme ut igjen, men den gjør det heldigvis😅

Anonymkode: 5b412...7a5

Dette er helt normalt, og helt ufarlig. De faller alltid ned igjen, om de skulle ende opp med å ikke gjøre det må lege ringes. Men det er ikke vanlig at de ikke faller ned igjen. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...