AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Har hatt sex med en mann etter byn. 7-8 ganger. Er bare sex mellom oss. Han har aldri spurt om sex utenom og ikke jeg heller. Synes det er vanskelig å ta det steget å spørre om det. Hva ville du gjort? Anonymkode: fc4f2...b82
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har hatt sex med en mann etter byn. 7-8 ganger. Er bare sex mellom oss. Han har aldri spurt om sex utenom og ikke jeg heller. Synes det er vanskelig å ta det steget å spørre om det. Hva ville du gjort? Anonymkode: fc4f2...b82 Litt av det som har holdt meg tilbake på det er at han evt spør mye og evt blir mas. Hva er dere erfaring? Anonymkode: fc4f2...b82
TrollHunter Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 "Hei, jeg har ikke lyst til å gå ut i dag, men jeg har lyst til å treffe deg og ha sex. Skal vi treffes hos deg eller meg?"
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 Det er ikke mas å spørre om det. Bare send en melding å spør om han er hypp på å komme til deg. Anonymkode: 344c6...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå