Gå til innhold

Sliten...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei. håper det er noen der ute som vil ta seg tid til å lese dette. Dette er ikke et av de mest "spennende" samlivs problemene som er nevnt her, men for meg er det allikavel et STORT problem.

Dere skjønner det at problemet mitt er slik; For ca 4 uker siden fikk jeg et akutt rygg problem (prolaps). Dette var jeg også borti for 1 år siden, men det gikk litt tilbake så i det siste året har jeg levd nokså"halveis", alltid måtte passe på ryggen slik den ikke blir verre osv. Vel så skjedde nå det for ca 4 uker siden, ryggen ble verre, veldig mye verre. Jeg ble sykmeldt og bundet til sofaen eller sengen. Nokså deprimerende!!!

Dette har ført til at jeg ikke får vere så aktiv som jeg vil være ogat jeg er mer følsom og blir fort deppa. Jeg har behov for å bli forstått og "tatt vare på". OG det er her "problemet mitt kommer inn. Samboeren min forstår liksom ikke dette, og han har begynt å bli "lei" av rygg og smerter, det forstår jeg, men hva med meg tror ikke han at jeg er lei?

Oppi alt dette så føles det som om det er jeg som skal ta hensyn til han og ikke omvedt. Men jeg trenger han nå!

Vi har sklidd fra hverandre så mye denne siste måneden at det skremmer meg. Vi snakker ikke med hverandre lenger,istede for å finne på noe sammen med meg (som jeg kan gjøre med hensyn til ryggen) så gjør han ting som jeg ikke kan være med på.

Jeg har prøvd å prate med han om det, med da sier han bare jeg må ta initiativet osv...ja ja, men det er ikke lett jeg føler jo allerede at jeg holder han tilbake. Om jeg ikke skal sitte der å be han om å være sammen med meg...Jeg vet ikke jeg, er jeg urettferdig?

Når han aldri spør så får det meg til å tro at han ikke vil vere sammen med meg...

Jeg vet ikke om dette her gir noen mening eller om jeg har fått frem problemet mitt klart nok.

Men jeg håper at noen tok seg tid til å lese dette og kansje gi meg litt råd og vink.

Jeg skal nemlig inn å operere ryggen om 2 uker og da blir jeg sengeliggende i ca 1 til 2 mnder, og jeg er veldig redd for at jeg skal føle meg helt alene.

Vær så snill å kom med noen gode råd om hvordan jeg kan løse dette eller hva jeg skal gjøre da jeg vil prøve å ordne opp i dette før operasjonen slik at jeg slipper å ligger her i ensomhet.

Takker for all hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør om han er innteressert i å få forholdet til å fungere. Ta han med til legen.

Når du snakker om operasjon vet jeg ikke om jeg ville gjort det for det er så mange som har misslykket operasjoner bak seg.

Har du prøvd fusi, kiropraktor, kinesiologi...???????

Det er så mange allternativ. Har en kammerat so er blitt opperert og det var mislykket, no går han til en som ikke for lenge siden ble utdannet fysiterapaut og han har fått han opp og kan snart begynne å jobbe igjen..

Lykke til ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærester skal lissom stille opp i tunge tider. Folk som kun stiller opp på solskinnsdager kan man finne plenty av gatelangs.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SAA ENIG med siste innlegget her!!

Det er LETT aa vaere kjaereste naar alt gaar bra... naar kirser skjer -da viser man hvor mye forholdet EGENTLIG er verdt for en...

Og du er vel ikke alene selv om kjaeresten din ikke stiller opp?? hva med venner og familie?

Jeg skjonner godt at dette er et problem for deg, det kan ikke vaere lett aa vaere ensom i et forhold. (det er forholdet det er noe galt med -ikke deg!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...