Gå til innhold

Sex på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kollega hadde sex hjemme hos meg for noen dager siden. Vi skal jobbe nattevakt sammen alene hele helga, er det veldig fy fy å ta seg en kjapp en på kontoret? 🙄🤦‍♀️ Kommer til å bli klein umulig å holde fingrene av hverandre når alle brukerene har sovnet for natten og vi sitter der alene.....

Anonymkode: edac5...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det fyfy, det sier seg selv. 

Blir det oppdaget kan dere begge få advarsel,tilogmed oppsigelse. 

Anonymkode: dc256...147

• Liker 14
Skrevet

Det er fyfy. Siden du skriver at dere jobber rundt andre, med pasienter/brukere , så er det sinnsykt respektløst. Hva om nattealarmen går, eller hva om noen hører dere, eller noen kommer å trenger hjelp og kikker inn på kontoret? 
Hadde vært noe annet om dere var alene på stedet og ingen mulighet for at det kunne gå utover uskyldige. 

Anonymkode: 73d54...a22

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er fyfy. Jeg ville benyttet anledningen.

Skrevet

For prostituerte er det visst ganske vanlig 😄

Anonymkode: bdc5f...a05

• Liker 2
Skrevet

Er det han som er gift/ samboer som er såå forelsket i deg som ikke har klart å holde utstyret i buksa eller? Og ja fy fy. 

Anonymkode: 77b97...c92

Skrevet

Jeg synes det er tåpelig at dere jobber sammen i det hele tatt, må gå an å skille på jobb og privat. 

• Liker 1
Skrevet

For noen svar😂

Anonymkode: 1c8c2...d40

Skrevet
14 minutter siden, Meadow skrev:

Jeg synes det er tåpelig at dere jobber sammen i det hele tatt, må gå an å skille på jobb og privat. 

Mannen min og jeg jobber på samme sted. 🤷🏼‍♀️

På jobben er vi kolleger. Sex har vi hjemme. 

Anonymkode: 9b7e3...900

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å bli klein umulig å holde fingrene av hverandre når alle brukerene har sovnet for natten og vi sitter der alene.....

Herregud, er du så jævlig ubrukelig? 

Anonymkode: ec110...74e

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å bli klein umulig å holde fingrene av hverandre når alle brukerene har sovnet for natten og vi sitter der alene.....

Anonymkode: edac5...739

Nei det er ikke klein umulig. Slutt å skap deg.

Anonymkode: 44cf3...0d5

• Liker 2
Skrevet

Hva heter stedet du jobber? Jeg kunne godt tenkt meg å sende inn en søknad. Her jeg jobber er det svært få av brukerne som sover hele natten igjennom uten at de oppsøker oss eller ringer på alarmen til alle mulige tider. Trodde jeg hadde tid til å spise fordi det hadde vært helt rolig i 10minutter, og da ringte alarmen akkurat når jeg tok første biten.. 

men seriøst; det er vel mulig å bytte vakt, hvis du ikke klarer å være profesjonell på jobb?

• Liker 8
Skrevet

Tror du arbeidsgiver synes det er ok å betale dere for å ha sex på jobben?

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

For noen svar😂

Anonymkode: 1c8c2...d40

Hvilke svar er det du ler av?

Anonymkode: 00aee...4eb

Skrevet

Det er en vesentlig forskjell å ta en kjappis når man er helt isolert fra andre mennesker, men når man har ansvaret for andre bør man faen meg klare å ha litt kontroll.

• Liker 8
Skrevet

Helt innafor med en kjappis eller blowjob. Hadde selv fast sugedame på forrige jobb, hun var i slutten av 40årene. Hadde korte treff i lunsjen, hun satt klar å tømte meg i løpet av 10min...himmelsk. Er man kåt på forhånd tar ikke en blowjob land tid med damene som kan det.

Anonymkode: 6f125...307

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helt innafor med en kjappis eller blowjob. Hadde selv fast sugedame på forrige jobb, hun var i slutten av 40årene. Hadde korte treff i lunsjen, hun satt klar å tømte meg i løpet av 10min...himmelsk. Er man kåt på forhånd tar ikke en blowjob land tid med damene som kan det.

Jadda, dette tror vi på.

Anonymkode: 00aee...4eb

• Liker 6
Skrevet

En kjappis på kopimaskinen på sjefens kontor når dere jobber overtid alene på regnskapsavdelingen til Mysen Pukk & Grus er greit.

Når dere har jobben å passe på mennesker så er det ikke greit. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

En kjappis på kopimaskinen på sjefens kontor når dere jobber overtid alene på regnskapsavdelingen til Mysen Pukk & Grus er greit.

Når dere har jobben å passe på mennesker så er det ikke greit. 

Nå er jo virkeligheten litt annen, de som har mest sex med kollegaer har høye stillinger. Gjerne kontorjobber, men sexen skjer ikke på jobb som regel da.

Der det skjer mest utroskap også.

Skrevet

Man har selvfølgelig ikke sex på jobb med mindre man er prostituert. 

Anonymkode: 0ae11...6dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...