AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Mamma flasher ofte puppene og går i truse/bikinitruse. Hun har to voksne døtre. Helt ok. Jeg husker å ha sett min søster naken sist jeg var under 10 år. (Hun er noen år eldre) Helt ok. Samme omvendt. Men. Jeg kan også huske å ha sett pappa i dusjen. Jeg var vel ikke mer enn 6år gammel. Vi var akkurat begynt å låse dørene / holde de ulåst omhverandre grunnet min søsters snarlige trassalder(pree-teen). Vel. Pappa var på badet. Jeg løp bort mot badet for å åpne døren og gå på do, så husker jeg at jeg bråstoppet med hånden på håndtaket fordi mamma ropte :"hei! Pappa er i dusjen" og pappa skrek samtidig "hei!" Sånn brått og bestemt som når du irettesetter en hund. Vel. Jeg tenkte meg om i 2 sekunder. Så åpnet jeg døren og satt meg på doen rett foran dusjen. Og jeg stirret. For den var stor. Jeg aner ikke om den var stiv men det pekte nedover. Det synet har brent seg fast i netthinnen og dukker opp i tide og utide !! Hvordan bearbeider jeg dette?? Ikke ok! Noen som har hatt samme opplevelse? J21 Anonymkode: 990c3...990
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Husker også at mamma har en svæær 80tallsbusk. Ingen andre detaljer Ts Anonymkode: 990c3...990
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 Det var da også noe å lage en tråd om. Anonymkode: 2c4f8...b20 11
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 Herregud, nå må du gi deg! Det er helt normalt, og viktig at barn ser sine foreldre nakne. Om du hadde vært vant til synet hadde du ikke tenkt sånn på det i dag. Kropp er naturlig. Anonymkode: 74fce...ac3 12
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 Nei, du får vel bare forsone seg med at foreldrene dine har kropp. Anonymkode: b0908...e99 8
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 21. februar 2019 #6 Skrevet 21. februar 2019 Jeg tenker det er helt normalt å se foreldrene sine nakne.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 Så dette plager deg ? Hm. jeg tenker vel umiddelbart at det ikke skjedde noe galt her. Du var liten og nysgjerrig og nakenhet er jo ikke farlig selv om din far ville være alene. Eller misforstår jeg noe. Beklager det i tilfelle. bare kommer i tanke om at jeg selv så min far naken. Jeg var mulig litt yngre. Jeg husker det godt. Kom vel uforvarende inn på badet og det var bare få minutter, men husker det. Likevel plager det meg ikke. Bare sånt som skjer. Ja for meg. Anonymkode: b3bb4...d75 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #8 Skrevet 21. februar 2019 Sett mora mi naken maaaange ganger. Helt greit for meg det også Anonymkode: b3bb4...d75 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #9 Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så dette plager deg ? Hm. jeg tenker vel umiddelbart at det ikke skjedde noe galt her. Du var liten og nysgjerrig og nakenhet er jo ikke farlig selv om din far ville være alene. Eller misforstår jeg noe. Beklager det i tilfelle. bare kommer i tanke om at jeg selv så min far naken. Jeg var mulig litt yngre. Jeg husker det godt. Kom vel uforvarende inn på badet og det var bare få minutter, men husker det. Likevel plager det meg ikke. Bare sånt som skjer. Ja for meg. Anonymkode: b3bb4...d75 Tusen takk for saklig svar. Og til dere andre. Det hjalp. Haha. Da melder jeg meg ut. Ts Anonymkode: 990c3...990
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 21. februar 2019 #10 Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for saklig svar. Og til dere andre. Det hjalp. Haha. Da melder jeg meg ut. Ts Anonymkode: 990c3...990 Er dette noe som har plaget deg lenge? Om du trenger noen å snakke med, så kan du ta kontakt med fastlegen
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. februar 2019 #11 Skrevet 21. februar 2019 Har sett både moren og faren min nakne mange ganger, også etter at jeg ble voksen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #12 Skrevet 21. februar 2019 Husker jeg så mamma en gang. Og pappa tilfeldig en gang. Vi har alltid latt det være "naturlig privat" ... alltid lurt på hvordan en penis så ut ordentlig inntil jeg så en da jeg var 14. Vi skal overføre det videre med at man ikke er naken foran hverandre, mye bedre slik Anonymkode: 41057...a1c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #13 Skrevet 21. februar 2019 Tenker i situasjoner jeg selv har minner jeg syns er vanskelige at det hjelper meg å tørre føle det jeg virkelig føler om det. Alle nyanser. Få det ut som en sier. En føler så mye rart en ikke helt vet om eller vil være seg ved og da blir alle følelsene ofte gjemt bak følelsen: skam. Men ingen følelser er gale eller feil de bare er. Tipper du føler mye rart her og at om du ser på det uten p dømme deg selv kan du kanskje godta bilde du har u hodet og det får ikke slik kraft for deg. Anonymkode: b3bb4...d75
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #14 Skrevet 21. februar 2019 Barna her er 6, 7 og 9. Alle tre ser både meg og pappaen naken på badet. Helt naturlig. Anonymkode: 7c7d8...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #15 Skrevet 21. februar 2019 Det handler vel ikke her om hva som er «helt naturlig» men at Ts har ett minne som tar slitsomt stor plass i hodet. Eller det tror jeg. Men melder meg også ut. Anonymkode: b3bb4...d75
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 21. februar 2019 #16 Skrevet 21. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel ikke her om hva som er «helt naturlig» men at Ts har ett minne som tar slitsomt stor plass i hodet. Eller det tror jeg. Men melder meg også ut. Anonymkode: b3bb4...d75 Dette. I utgangspunktet er det helt normalt å se foreldrene nakne, men om det føles skremmende den dag i dag og TS sliter med plagsomme minner, så ville jeg rådet henne til å ta kontakt med noen for en samtale. ❤️
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #17 Skrevet 21. februar 2019 For ett drama, hvordan kan du tenke på det der uten å le, ts? Jeg selv sover naken, og får naken til badet om morgenen, så stakkars tenåringsbarna har sett meg fra de har små. Pappaen pleier å ha på seg boxeren. Anonymkode: a8561...f4a 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #18 Skrevet 22. februar 2019 Runketråd? Anonymkode: 57142...c3f
Sliten&kjørt52 Skrevet 22. februar 2019 #19 Skrevet 22. februar 2019 Seff... Låste jeg døra, om jeg Satt å dræit. Flytta hjem, da fatter fikk kreft, -jeg Som hjalp med Dusj, o.l. etterhvært. Mamma Super-Senil, før, -og etter att pappa røyk. HELDIGVIS Hjemmesykepleie Som hadde hovedannsvar for intim-pleie o.l., -men kunne jo ikke la hu gå ¨ut-driti¨ m.m.m. heller... -i timer... a.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #20 Skrevet 22. februar 2019 Vi var ofte på nudiststrand helt til jeg ble for flau over egen kropp i 11-årsalderen. Anonymkode: 74c06...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå