Gå til innhold

Favorittprodukter vi ikke kan leve uten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte det hadde vært gøy å dele de beste produktene vi har som vi alltid faller tilbake til? Del merke og type produkt og hvorfor det fungerer for deg!

gleder meg til å få nye tips:)

jeg kan starte:

selvbruningskrem: Dove! Jeg har prøvd utallige kremer, både billige og svindyre men faller alltid tilbake til denne! Det skal veldig mye til for å få et ujevnt resultat, smitter aldri på klær og laken og gir en naturlig gylden farge som gløder 😍

solkrem: aesop spf 50. Bruker denne både til kropp og ansikt. Aldri hatt problemer med kviser eller at du ser «hvit» ut... mest av alt liker jeg lukten, lukter veldig fresht og gir en nedkjølende effekt som er veldig digg i varmen.

hudpleieprodukter: egentlig alt fra the ordninary, dere har sikkert hørt det før men dette fungerer virkelig! De har absolutt alt til forskjellige hudtyper og problemområder. Det er veldig billig så du kan lett få en skreddersydd profesjonell hudpleierutine til rundt 1000kr.

concealer: instant anti age eraser fra maybelline. Etter jeg brukte opp en concealer fra sisley (790kr!) fikk jeg et tips om å prøve denne og jeg kommer aldri til å gå tilbake til noe annet. Svampen som sitter oppå gjør det veldig lett å få et naturlig resultat som du kan bygge på ❤️

Foundation: Laura mercier tinted moisturizing illuminating. Egentlig ikke en foundation, men den dekker veldig godt uten at du ser sminket ut og den gir en nydelig glød.

Remix culture lip palette fra HM. I denne boksen er det masse forskjellige farger, alt fra svart til rosa og nude farger. Siden de har en kremet konsistens så bruker jeg de både på leppene og kinnene, men også på øynene! De er overraskende pigmenterte for å være så billig og den svarte fargen har fungert veldig godt som en eyeliner. Et supert alt i ett produkt!

parfyme: dette er jo veldig individuelt, men personlig faller jeg alltid tilbake til diptyque, Tom Ford private collection og Byredo. De to siste merkene har ganske få noter så de er enkle å blande med de andre parfymene for å få en helt egen unik duft. Tom Ford sine er faktisk laget for å bli «layered». Ganske dyre, men verdt investeringen:)

håper å få noen gode tips fra andre skjønnhetsjunkies😄

Anonymkode: b5d0c...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow

aldri brukt noen av disse tingene

Anonymkode: 3f3ef...31c

Skrevet

Jeg er veldig glad i hudpleie fra Ole Henriksen: Nurture me og sheer transformation ansiktskrem, transformation  walnut peeling og  bananas bright øyekrem. (Må bare legge til at jeg syns det ordinary er oppskrytt, prøvd mye og misfornøyd med alt). 

Har enorme mengder sminke, men kan nevne noen favoritter som jeg alltid må ha i hus: Chanel le volum de chanel mascara, Urban Decay settingspray og de fleste naked palettene, Makeupmekka skin finish foundation, Mac next to nothing pudder og Dior lash primer. Alt det andre har jeg x antall varianter av som jeg varierer mellom. 

Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ said:

Jeg er veldig glad i hudpleie fra Ole Henriksen: Nurture me og sheer transformation ansiktskrem, transformation  walnut peeling og  bananas bright øyekrem. (Må bare legge til at jeg syns det ordinary er oppskrytt, prøvd mye og misfornøyd med alt). 

Har enorme mengder sminke, men kan nevne noen favoritter som jeg alltid må ha i hus: Chanel le volum de chanel mascara, Urban Decay settingspray og de fleste naked palettene, Makeupmekka skin finish foundation, Mac next to nothing pudder og Dior lash primer. Alt det andre har jeg x antall varianter av som jeg varierer mellom. 

Ja, når det kommer til hudpleie så fungerer det vel forskjellig fra person til person... alle mine kviser og nupper forsvant ihvertfall så jeg er helt frelst! 

Likte godt c vitamin serumet til Ole Henriksen og har lest så mye bra om banana bright eye cream at jeg nesten bare må kjøpe den snart!

jeg er fortsatt på let etter den perfekte maskaraen så den fra Chanel skal jeg prøve, hørt mye bra om den på forumet her. Takk for tips 😊

- TS

Anonymkode: b5d0c...f8f

Skrevet

Clarins golden glow booster dråper som er dråper man blander inn i kremen for å gi litt farge uten at det ser ut som selvbruning. Elsker disse og gjør at huden har en litt fresh glødende look kontra den hvitfargen jeg ellers ville hatt.

The balm Mary Louminizer - highlighter. Elsker denne. Bruker den på kinnbena og i øyekroken for å lysne. 

Clarins instant concealer og Lancome effacernes Longyearbyen tenue concealer. Sistnevnte er den første concealeren som ikke creaser eller legger seg i rynker. 

Chanel les beiges Healthy glow powder og Bourjois Healthy balance matte 10h & eclat naturel powder

Estee Lauder double wear foundation (brukes ikke hver dag da jeg bare bruker foundation til spesielle anledninger)

Glo Minerals papaya blush

YSL touche eclat

John Masters Organics deep scalp & volumizer for hair (det eneste som sørger for at jeg ikke klør i hjel i hodebunnen om vinteren og gir flott volum)

Alt annet kan variere, men disse produktene klarer jeg meg ikke uten. 

Anonymkode: d63b7...a80

Skrevet

Hvit inliner fra Isadora

Mørk brun eyeliner til i farge selve øyebrynshårene

Blinc Browmouse i dark brown, brukes før lineren

Loreal Infallible eyeshadow i Iced Latte, brukes hver dag på øyelokket, må bestilles på ebay da den har gått ut i Norge.

Loreal True Match Foundation.

Maybelline eyestudio drama gel eyeliner

Bourjois Healthy Mix serum foundation

Maybelline Instant eraser i light

Max Factor False Lash effekt maskara, den sorte orginale.

Urban Decay All nighter finishing spray

Physicians Formula butter bronzer

Neglelakkene fra HM.

Proffs superstrong hårspray

Dove Gradual Tan

Bioterm Bodylotion, den hvite og blå.

Engangshøvlene til menn i 4-pack fra Gillette.

Mange av disse brukes daglig og har blitt gjenkjøpt i åresvis. Heldigvis er det meste "drugstore".

Skrevet (endret)

Mascara, når jeg skal på jobb. Og det er vel det? :ler:

Skjønner ikke at folk orker å bruke så mange produkter, men så skal det sies at sminke er noe av det kjedeligste jeg vet om. ;)

Eh, jo, parfymen Stella fra Stella McCartney. Men ikke noe jeg nødvendigvis bruker hver dag.

Endret av SPOCA
Skrevet

ID bare minerals foundation, brukt det i 12 år 😅😅 

Anonymkode: a597f...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...