Gjest sephora Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Hei! Nå er det snart sommer og tenkte å annskaffe meg solbeskyttelse for håret. Noen som har noen erfaringer. Ser de har ulike på LF, for eks: KMS SOL PERFECTION WATER RESISTANT CREME(noen som vet solfaktor?) KMS SOL PERFECTION ALL DAY PROTECTION SPRAY REDKEN UV RESCUE BLONDE GUARD KERASTE SOLEIL VOILE PROTECTEUR FOR COLOUR HAIR KMS COLOUR VITALITY BLONDE TREATMENT Disse virket bra. Noen som har erfaringer med disse eller andre?
Scaramouche Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Har ingen erfaring med slikt, men ville bare nevne at Define også har noen produkter med UV beskyttelse. Sikkert litt billigere også
Elze Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Jeg har den Kerastase-saken. Synes lukt og konsistens er OK, lett og fin, men det er jo vanskelig å bedømme hvor mye beskyttelse den egentlig gir. Bruker den når jeg skal på stranda og slikt.
Gjest sephora Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Ja,er jo litt vanskelig å bedømme det ja...Men håret blir jo ikke så slitt om man beskytter det. Define ja....Er ikke så veldig glad i det merket,men er jo billig,så er ikke så farlig med et bomkjøp. Jeg skal gå å skjekke om jeg finner noe som kunne vært noe. Ellers er jeg veldig takknemmlig for andre tips...Helst noe man får kjøpt på LF :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå